استاندار لرستان: جلوی واردات سیمان به استان گرفته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، استاندار لرستان با اشاره به اینکه با کمک نیروی انتظامی لرستان جلوی واردات سیمان به استان گرفته می‌شود، گفت: حمایت از کالاهای تولید شده در داخل استان ضرورت دارد.

 هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه ستاد تسهیل مشکلات واحدهای تولیدی استان با اشاره به ضرورت استفاده از تولیدات داخلی استان از سوی پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی نیز باید پیمانکاران خود را ملزم به خرید و استفاده از کالاهای تولید شده در استان کنند.

وی افزود: در راستای ضرورت استفاده از کالاهای تولید شده در استان معاونت امور عمرانی استانداری را ملزم به استفاده از مصالح ساختمانی تولیدی لرستان در پروژه‌های عمرانی کرده‌ایم.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت استفاده از سیمان تولیدی استان در پروژ‌ه‌های عمرانی گفت: الزام کرده‌ایم با کارگاه‌هایی که نسبت به خرید سیمان از خارج استان اقدام کنند برخورد های لازم صورت گیرد.

بازوند با بیان اینکه همچنین در هنگام تخصیص اعتبارات از سهم اعتباری کارگاه‌هایی که از سیمان وارد شده از سایر استان‌ها استفاده کنند کم می‌کنیم، تصریح کرد: دستگاه‌های غیر دولتی نیز باید استفاده از کالاهای تولیدی داخل استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه از نیروی انتظامی استان نیز کمک گرفته‌ایم تا جلوی واردات سیمان به استان گرفته شود، اظهار داشت: پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان تنها باید سیمان دورود را خریداری کنند.

استاندار لرستان بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مثل امور مالیاتی و تامین اجتماعی استان باید حمایت لازم را از واحدهای تولیدی داشته باشند.

بازوند با بیان اینکه فعالیت دبیرخانه شورای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است باید فعال‌تر از قبل شده و پیگیر مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی باشد، تصریح کرد: در صورت عدم فعالیت مطلوب دبیرخانه این شورا را از سازمان صنعت، معدن و تجرات استان گرفته و به اتاق بازرگانی خرم‌آباد و یا سایر نهادهای ذی‌ربط واگذار می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 2585 ساعت خبر : 8:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2585
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات