بازی فوتبال بانوان ایران برابر هند؛ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد

بازی فوتبال بانوان ایران برابر هند؛ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد

به گزارش گلونی اولین حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر هند در نخستین مسابقه جام ملت‌های آسیا، با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای، تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند به مصاف میزبان رفت.

طبق اطلاعات ورزش‌سه، در این بازی زنان ایران در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها به دنبال ادامه روند تاریخ‌سازی و خلق شگفتی خود بودند.

در مقابل هندی‌ها که جزو تیم‌های باتجربه در جام ملت‌ها به شمار می‌روند و نهمین دوره حضور خود را در جام ملت‌ها تجربه می‌کنند، بعد از ۱۹ سال دوباره جواز حضور در این تورنمنت را به دست آورده‌اند.

هندی‌ها نیز بعد از کسب دو نایب قهرمانی، در خانه در جستجوی جام قهرمانی آسیا بودند و  رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا-نیوزلند را هدف اصلی خود قرار داده‌اند.

نماشای گلونی را دنبال کنید

طبق آمار بازی، در نیمه اول، هندی‌ها مالکیت توپ بیشتری داشتند و با زدن تعداد شوت‌های بیشتر به سمت دروازه تیم ملی ایران، سعی کردند موقعیت‌هایی بسازند که هیچکدام تبدیل به گل نشد.

در طرف مقابل بانوان تیم ملی ایران هم موقعیت‌های مناسبی داشتند ولی در نهایت نتوانستند توپی وارد دروازه حریف کنند.

در نیمه دوم هم تلاش دو تیم فایده‌ای نداشت و فقط در دقایق ۶۷ و ۶۹، در تعداد کارت زرد با یکدیگر مساوی شدند.

هر چند که هندی‌ها برای رسیدن به گل برتری یکپارچه حمله شده بودند که درخشش زهره کودایی مانع از فروپاشی دروازه ایران شد و سنگربان ایران با ارائه نمایشی استثنایی از خود اجازه نداد هندی‌ها بتوانند دروازه ایران را باز کنند تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

پایان پیام

خرید عروسک از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 261056 ساعت خبر : 7:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=261056
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات