فراخوان نشان ویستا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جایزه ایده برتر هنری که با عنوان “نشان ویستا” فراخوان داده است فقط تا ۳۰ مهر آماده پذیرش طرح‌هاست.

پریسا پهلوان مدیر نگارخانه ویستا با اعلام این خبر گفت: این زمان تمدید نمی‌شود و علاقمندان و هنرمندان صاحب ایده‌های نو می‌توانند طرح های خود را از طریق وب سایت این گالری و یا به صورت حضوری تحویل دبیرخانه این اتفاق فرهنگی هنری دهند.

او با بیان این نکته که مبلغ این جایزه ۳۰ میلیون تومان است گفت: این اتفاقی بنیادین و تفکر محور است که در هنر معاصر به طرح‌های نوشتاری و مکتوب بها می‌دهد. این رویکرد همیشگی گالری ویستاست که در تمام چهار سال حضورش در فضای هنری کشور، از ایده‌های نو و تأثیرگذار استقبال کرده است. امید است در ادامه این روند  بستر حمایتی از هنرمندان صاحب اندیشه در عرصه هنرهای تجسمی فراهم شود.

بهنام کامرانی (عضو هیئت داوران جایزه) ویستا در این باره گفت: وقتی از دریافت ایده و پروپوزال مکتوب در این مسابقه به جای اصل اثر صحبت به میان می‌آید این بدان معناست که تمرکز جایزه ویستا بر اندیشه هنرمند و نحوه بیان چیستی اثر هنری معطوف شده است.

کامرانی درباره نحوه داوری آثار گفت: هیئت انتخاب در مرحله نخست، طرح‌های دریافتی را ارزیابی می‌کند، سپس لیستی از طرح‌های منتخب اعلام و در ادامه طرح‌های انتخابی در دو بخش نمایش مستندات صوتی و تصویری و برگزاری نشست تخصصی در گالری ویستا مورد بررسی نهایی قرار می گیرند. پس از نمایش، طرح برتر توسط هیئت انتخاب معرفی و در بازه زمانی سه ماهه شرایط تولید و نمایش آنها فراهم می‌شود. البته هنرمندان تا پایان مهر فرصت دارند که پروپوزالی از طرح‌های خود ارسال کنند و آبان ماه ( ۱۴ تا ۱۹ آبان) برای تبیین ایده‌ و طرح‌های خود به صورت حضوری فرصت خواهند داشت.

حمید سوری، رزیتا شرف جهان، بهرنگ صمدزادگان، امیرعلی قاسمی و بهنام کامرانی هیات انتخاب نشان ویستا هستند.

نشانی سایت گالری ویستا  www.vistaart.gallery است.گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه ۱۲، پلاک یازده واقع است.

پایان پیام

کد خبر : 26882 ساعت خبر : 9:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26882
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات