جیران با پخش بین هفته ای برمی‌گردد

جیران با پخش بین هفته ای برمی‌گردد

بررسی شائبه‌های مطرح شده در خصوص سریال «جیران» در مرحله اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری است و امیدواریم به زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.

به گزارش گلونی روابط عمومی فیلیمو در اطلاعیه اعلام کرد سریال «جیران» که از تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱به دستور مقام محترم قضایی متوقف شده، اکنون در مرحله کارشناسی است و سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی شائبه‌های مطرح شده در مورد این سریال هستند.

جیران با پخش بین هفته ای برمی‌گردد

فیلیمو ابراز امیدواری کرد که پس از تقدیم نظر این کارشناسان به مقام قضایی، رفع توقف سریال صورت پذیرفته و پخش «جیران » از سر گرفته شود.

همچنین فیلیمو در نظر دارد به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان، این تاخیر در پخش سریال را با پخش بین هفته‌ای تا روز جمعه جبران کند.

گفتنی است سریال عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه از تولیدات فیلیمو در سال ۱۴۰۰ است که روایتی عاشقانه از مقطعی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می‌کشد.

فیلمنامه این سریال به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته شده است و بازیگرانی از جمله بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مریلا زارعی، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور، غزل شاکری و مهدی پاکدل مقابل دوربین این سریال رفتند.

تیتراژ جیران را همایون شجریان با اشعاری از اهورا ایمان و امیرحسین اللهیاری و آهنگسازی فردین خلعتبری به اجرا درآمده است.

جیران را در فیلیمو ببینید

درباره سریال جیران بیشتر بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 272345 ساعت خبر : 12:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272345
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات