درخواست استخدام اساتید حق التدریس

درخواست استخدام اساتید حق التدریس

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست استخدام اساتید حق التدریس» در حال برگزاری است.

در بخشی از متن این کارزار که خطاب به ریاست جمهور کشور نوشته شده، آمده است:

ما اساتید حق‌التدریس با تقدیم گلایه از تبعیض و نامهربانی‌های دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد نسبت به این قشر ماخوذ به حیا و مظلوم تقاضای استمداد و استعانت جهت تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به امور استخدامی اساتید حق‌التدریس را داریم.

اساتید حق‌التدریس همچون همتایان عضو هیئت علمی‌شان کار یکسانی انجام می‌دهند، اما زمانی که صحبت از دریافت حقوق و مزایا می‌شود، این‌گونه نیست و این قشر از فرهیختگان جامعه که بیشتر با عنوان نخبگان علمی جامعه از آن‌ها یاد می‌شود با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند و در حالی که حتی معلمان حق‌التدریس هم به حق و حقوق خود رسیده‌اند قشر اساتید حق‌التدریس تنها نظاره‌گر سال‌های بربادرفته عمر خود در دانشگاه‌ها بودند و این درحالیست که حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد بار آموزشی دانشگاه‌ها بر دوش اساتید حق‌التدریس است بدون اینکه در عمل از هیچ نوع هویت سازمانی یا حقوق کافی برخوردار باشند.

چگونه می‌توان با این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بدون داشتن امنیت شغلی با این حقوق ناچیز زندگی را گذراند؟ آن هم در شرایطی که دانشگاه‌ها با کمبود نیرو مواجه هستند.

گوشه‌ای از دردمندی‌های اساتید حق‌التدریس با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان علمی و پژوهشی به منظور گسترش عدالت پایدار عرض شد.

قطعاً دغدغه تحصیل کرده‌های نخبه و معیشت آن‌ها مد نظر حضرتعالی است و تنگناهای مطروحه اساتید حق‌التدریس نیز با عنایت واسعه رفع خواهد شد.

با توجه به مدیریت بی‌نظیر جنابعالی در سایه عدل الهی، امید است دستورات لازم در جهت اختصاص ردیف استخدامی ویژه به اساتید حق‌التدریس را مبذول فرمایید و به واسطه این همه تاخیرات استخدامی، حکم استخدامی رسمی این اساتید توانمند، صادر شود و تأمین حقوق حقه کلیه ذی نفعان و رضایت پروردگار را در بر داشته باشد.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273450 ساعت خبر : 10:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273450
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات