۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها

۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها

جعبه‌های راه راه یکی از متنوع‌ترین حالت‌های بسته بندی هستند. جعبه‌های راه راه با ترکیب منحصر به فرد خود از بالشتک و استحکام ساختاری، هنگام ذخیره سازی، بسته بندی یا حمل و نقل ضروری هستند.

بنابراین، دانستن قیمت تخمینی جعبه راه راه به برندها اجازه می‌دهد تا از قبل برنامه ریزی کنند .جعبه‌های محصول بسیار متنوعی در بازار موجود است و قیمت آنها بسته به پارامترهای مختلفی از جمله:

  • ضخامت تخته
  • ابعاد جعبه
  • نوع فلوت
  • نوع مفاصل
  • قدرت فشرده سازی جعبه
  • میزان رطوبت
  • قدرت ترکیدن
  • تعداد لایه‌ها
  • وزن CFC

علاوه بر این، زمانی که جعبه‌های محصول سفارشی می‌شوند، قیمت افزایش می‌یابد. نوع چاپ و تعداد رنگ‌ها نیز هزینه‌ها را تعیین می‌کند. این جعبه‌های راه راه همچنین می‌توانند برای محافظت بیشتر لمینیت شوند که ما در چاپ آریس به آن جعبه لمینتی می‌گوئیم. با کمی‌تحقیق و برنامه ریزی، برندها می‌توانند در جعبه‌های محصول صرفه جویی زیادی کنند.

از آنجایی که بسیاری از پارامترها هزینه‌های یک جعبه را تعیین می‌کنند، تخمین زدن می‌تواند چالش برانگیز باشد.

در اینجا پنج روش وجود دارد که برندها می‌توانند هزینه‌های جعبه‌های خود را کاهش دهند. برای نمونه شما می‌توانید برای تقویم رومیزی نیز از این مدل جعبه‌ها برای مشتریان خود استفاده کنید.

در حال حاضر خیلی از کارخانه‌ها و صنایع و همچنین دفاتر اداری از نمونه‌های تقویم رومیزی ۱۴۰۲ چاپ آریس استفاده می‌کنند.

سایت چاپ آریس با سئو پیشرفته و با یک سایت با طراحی فوق العاده روند سفارش و ثبت خرید شما را بسیار راحت نموده شما به راحتی وارد وب سایت آریس شده و به منو محصول مورد نظر خود بروید و سفارش خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها
۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها

۱.الزامات خود را ساده کنید

در بسیاری از موارد، برندها ممکن است به راه‌حل‌های بسته‌بندی که مدت‌ها پیش توسعه یافته‌اند، پایبند باشند. یک قدم به عقب و نگاه کردن به الزامات واقعی زمان حال، راه خوبی برای کاهش هزینه‌ها است. همانطور که محصولات تکامل می‌یابند، بسته بندی نیز باید انجام شود .

به عنوان مثال، اگر بسته بندی اولیه با لبه‌های خالی باشد، بسته بندی ثانویه یا ثالث ممکن است نیازی به بالشتک نداشته باشد. انتقال به جعبه موجدار نازک تر و سفت تر برای بسته بندی ثانویه می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید تعداد جعبه‌های مورد نیاز را کاهش دهید.

بنابراین، ایده خوبی است که بررسی کنید چقدر بسته بندی واقعاً برای حمل و نقل مورد نیاز است. بسته بندی اضافی نه تنها هزینه‌های بسته بندی را افزایش می‌دهد بلکه هزینه‌های حمل و نقل را نیز افزایش می‌دهد.

اگر از جعبه‌های محصول برای بسته بندی اولیه استفاده می‌کنید، هزینه‌های چاپ پارامتر دیگری است که می‌توانید کاهش دهید. جعبه‌های راه راه به عنوان بسته بندی اولیه برای محصولاتی مانند دوچرخه، تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، لپ تاپ، قطعات الکتریکی و غیره استفاده می‌شود.

ببینید آیا می‌توانید تعداد رنگ‌ها را کاهش دهید یا به فناوری چاپ ارزان‌تر بروید .به عنوان مثال، در مورد کالاهای بادوام مصرف کننده، زیبایی بسته بندی به عنوان سهولت حمل و نقل مهم در نظر گرفته نمی‌شود. با کمی‌تحقیق، می‌توانید متوجه شوید که چه جنبه‌هایی از بسته بندی محصول شما مهم است.

۲.تحقیق گزینه‌های موجود

ایده خوبی است که به طور گسترده به گزینه‌های مختلف موجود نگاه کنید و مزایا و معایب آنها را بسنجید. هنگامی‌که نیازهای خود را درک کردید، ممکن است متوجه شوید که ممکن است به یک جعبه گران قیمت نیاز نداشته باشید، اما جعبه ای با هزینه کمتر به خوبی انجام خواهد شد.

۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها
۵ راه برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه های جعبه ها

۳.ابعاد را بهینه کنید

اگر از جعبه‌های لمینتی یا کارتن به عنوان بسته بندی ثانویه استفاده می‌کنید، شاید بتوانید با بسته بندی متفاوت کمی‌صرفه جویی کنید. شاید بتوانید محصولات را به شکلی متفاوت روی هم قرار دهید یا از پر کردن فضای خالی جایگزین استفاده کنید . جعبه‌های موجدار برش خورده برای نئولیت برای ایمن نگه داشتن محصولات و همچنین مقرون به صرفه بودن سفارشی شدند.

۴.از ساختارهای استاندارد استفاده کنید

جعبه‌های اندازه سفارشی گران تر از جعبه‌های استاندارد هستند. تولید کنندگان جعبه‌های راه راه دارای اندازه‌ها و سبک‌های استاندارد برای تولید هستند. این جعبه‌ها معمولاً توسط برندها برای بسته بندی استفاده می‌شوند و الزامات عمومی‌را برآورده می‌کنند.

۵.برنامه‌های بسته بندی را در برنامه ریزی محصول لحاظ کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای به حداقل رساندن هزینه جعبه‌های راه راه، ادغام طرح‌های بسته بندی در مرحله برنامه‌ریزی محصول است. می‌توانید بررسی کنید که چگونه بهینه‌سازی بسته بندی اولیه می‌تواند به صرفه جویی در بسته بندی ثانویه و ثالث کمک کند.

آگهی در گلونی

کد خبر : 274998 ساعت خبر : 7:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274998
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات