اجرای دو نمایش از تئاتر شهرستان‌ها در تئاتر شهر

اجرای دو نمایش از تئاتر شهرستان‌ها در تئاتر شهر

مجموعه تئاتر شهر طی روزهای پیش رو میزبان دو اثر نمایشی از هنرمندان تئاتر شهرستان‌ها در پلاتو اجرا و تالار سایه است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نمایش «پلاک ۷۲۹» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کردی عنوان یکی از آثار نمایشی جدید تئاتر شهر است که از روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در پلاتو اجرا به صحنه رفته و تا روز جمعه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۸ به اجرای خود ادامه می‌دهد.

در این اثر نمایشی که از شهرستان بندرگز استان گلستان به صحنه رفته مهدی کردی، مهدیه کاویان، فرهنگ عمرانی، سیده فاطمه میرکریمی، امیرحسین صیدآبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار سایه نیز نمایش جدید دیگری با نام «ترانه‌ای برای تو» به کارگردانی امین ابراهیمی از شهرستان کوهدشت از پنجشنبه ۱۱ خرداد تا جمعه دوم تیر ماه به صحنه می‌رود.

اجرای دو نمایش از تئاتر شهرستان‌ها در تئاتر شهر

امین ابراهیمی، محمد جابری، مهدی سلطانی، امیرحسین بصیری، امیر حسینمانی، میدیا برنجی و کازیوه دباغی بازیگران این نمایش هستند.

درباره تئاتر شهر

تئاتر شهر بزرگ‌ترین مجموعه نمایش تئاتر ایران است که در دوران پادشاهی محمدرضا شاه پهلوی و به ابتکار و ریاست شهبانو فرح پهلوی در تهران ساخته شد.

مجموعه تئاتر شهر در سال ۱۳۴۶ توسط مهندس علی سردارافخمی طراحی شد و ساخت آن پنج سال به طول انجامید. این مجموعه در روز شنبه هفتم بهمن ۱۳۵۱ با روی صحنه رفتن نمایش باغ آلبالو نوشته آنتون چخوف و به کارگردانی آربی اوانسیان و با بازی داریوش فرهنگ، سوسن تسلیمی، مهدی هاشمی، فهیمه راستکار و پرویز پورحسینی به عنوان مدرن‌ترین سالن تئاتر تهران افتتاح شد.

پایان پیام

کد خبر : 43477 ساعت خبر : 2:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43477
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات