بیرانوند و رکورد ۱۰۱۸ دقیقه گل نخوردن

بیرانوند و رکورد ۱۰۱۸ دقیقه گل نخوردن

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ۱۰۱۸ دقیقه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از گذشت ۹۲۸ دقیقه از آخرین گلی که تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ دریافت کرد، این تیم مقابل ازبکستان هم دروازه خود را بسته نگه داشت تا زمان دقایق گل نخوردن ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به ۱۰۱۸ دقیقه برسد.

بیرانوند و رکورد ۱۰۱۸ دقیقه گل نخوردن

آخرین گلی که ایران در مقدماتی جام جهانی دریافت کرده است، در دقیقه ۶۲ بازی مقابل ترکمنستان در مرحله اول مقدماتی بود و پس از آن، سه مسابقه در مرحله اول و هشت مسابقه در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دریافت نکرده است.

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایرانبازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به جمع برترین تیم‌های فوتبال آسیا صعود کرد؛ در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ و در جایی که پرسپولیس از گروه خود صعود کرد و با گذشتن از سد لخویا قطر تبدیل به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا شده بود،عملکرد مناسب بیرانوند قابل توجه بود؛ به نحوی که او تا قبل از بازی با الاهلی ۴کلین شیت انجام داده بود.

علیرضا بیرانوندسابقه قرار گرفتن در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا را دارد. بیرانوند با پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ صعود کرد اما از راه‌یابی به فینال مسابقات آسیایی بازماند.

پایان پیام

کد خبر : 44179 ساعت خبر : 11:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=44179
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات