پلیس ماشین آن‌ها را بگیرد و فرو کند در حلق‌شان

پلیس ماشین آن‌ها را بگیرد و فرو کند در حلق‌شان

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، یکی از رسم‌های زیبای ما ایرانی‌ها این است که اجازه می‌دهیم همسایه‌مان ماشینش را ده بار جلوی درب پارکینگ ما پارک کند و بار یازدهم جوری کله‌اش را به دیوار می‌کوبیم که مغزش بپاشد روی علمک گاز.‌ خبرنگار ما که عادت دارد ماشینش را هرجایی که جا داشت پارک کند، به میان مردم رفته تا نظر آن‌ها را در همین مورد جویا شود.

پیرمردی که روی نیمکت پارک نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: باور کنید آن‌قدر که ماشین‌های متعدد جلوی درب پارکینگ ما پارک می‌کنند که من الآن ۸ سال است که ماشینم را نتوانسته‌ام از پارکینگ خارج کنم. هر از چند گاهی می‌روم درون پارکینگ، پشت فرمان ماشینم می‌نشینم و کمی قان‌قان می‌کنم تا حداقل یادم نرود ماشین دارم. به نظر من افرادی که جلوی پارکینگ دیگران پارک می‌کنند را باید مجازات کرد. مثلاً پلیس ماشین آن‌ها را بگیرد و فرو کند در حلق‌شان. خبرنگار ما در همین لحظه آب دهانش را قورت داد و از پیرمرد جدا شد.

پلیس ماشین آن‌ها را بگیرد و فرو کند در حلق‌شان

پسر جوانی که روی موتورش نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: من روی در پارکینگ‌مان نوشتم «لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان پارک کند» اما باز یک نفر ماشینش را جلوی درب پارکینگ ما پارک می‌کرد. برداشتم زیر جمله‌ی قبلی نوشتم «پارک مساوی است با پنچری»؛ اما باز هم پارک می‌کنند. واقعاً خسته شدم و نمی‌دانم چه خاکی به سرم بریزم. خبرنگار ما قیافه‌ی آدم‌های مطلع و با سواد را به خود گرفت و گفت: این که کاری ندارد. می‌توانید با ۱۱۰ تماس بگیری و موضوع را اطلاع بدهی. آن‌ها هم با صاحب خودرو تماس می‌گیرند و به او اخطار می‌دهند که اگر تا چند دقیقه‌ی دیگر ماشین را جابه‌جا نکند، جرثقیل ماشینش را می‌برد. طرف هم می‌گرخد و سریع ماشینش را از جلوی درب پارکینگ شما برمی‌دارد. پسر جوان خوشحال شد و سریع به ۱۱۰ زنگ زد. دقایقی بعد تلفن همراه خبرنگار ما زنگ خورد و به او اخطار داده شد که اگر تا چند لحظه‌ی دیگر ماشینت را جابه‌جا نکنی، جرثقیل آن را می‌برد. گفتنی است اهالی محل خبرنگار ما را دیدند در حال که به سرعت می‌دوید و دستش را روی کلاهش گذاشته بود تا باد آن را نبرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

 

کد خبر : 45574 ساعت خبر : 0:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=45574
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات