به خلاف‌کارها مسکن بدهیم

به خلاف‌کارها مسکن بدهیم

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: هر چند برخی از افراد هنوز از قیمت بالای خانه‌ها می‌گویند و افراد زیادی در کشورمان هستند که هنوز مستاجر هستند، اما شاید جالب باشد که بدانید بیش ۱۰۰هزار مسکن نوساز در کشورمان، بدون مشتری هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به تازگی گفته‌است:‌ «تعداد واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در کشور ۱۱۸ هزار واحد است.»

در همین راستا و برای آنکه وضعیت این مسکن‌ها هم مشخص شود، پیشنهادات زیر ارائه می‌شود:

پیشنهاد اول: سابق بر این هر وقت کالایی روی دست کارخانه و فروشنده‌ای باد می‌کرد، آن را به صورت قسطی می‌فروخت و برای آنکه بقیه تصور کنند فرصت مناسبی برای خرید آن کالاست، مثلا بیان می‌کرد که این کالا را صرفا به روزنامه‌نگاران، معلمان و یا … می‌فروشد. به این ترتیب یک‌دفعه مشاهده می‌کردی که صفی عریض و طویل برای خرید آن کالا ایجاد شده است.

به خلاف‌کارها مسکن بدهیم

پیشنهاد دوم: حالا که برخی از مسکن‌ها مشتری ندارند؛ بهتر است آن‌ها را به قید قرعه به مردم بدهیم. مثلا طرف یک پفک را باز کند و داخلش کلید یک مسکن باشد. فقط باید حواسمان باشد از قبل به مردم هشدارهای لازم را داده باشیم که با دقت چیپس و پفک بخورند و خدایی ناکرده کلید را غورت ندهند. از فواید این طرح آن است که دیگر کسی مُشت‌مُشت پفک نمی‌خورد.

پیشنهاد سوم: تا آجرهای این ۱۱۸هزار مسکن تازه است آن مسکن‌ها را تخریب کنیم و از آجرهایشان در جاهای دیگر استفاده کنیم.

پیشنهاد چهارم: هر کس خوب رانندگی نکرد و از چراغ قرمز رد شد یا سرعت غیرمجاز رفت؛ به جای جریمه نقدی، او را به زور در منازل اسکان دهیم. البته تعداد روزی که راننده خلافکار در این منازل باید سپری کند، متناسب با تخلفش است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52073 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52073
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات