اینترنت رایگان عامل فرار بی‌مغزها

اینترنت رایگان عامل فرار بی‌مغزها

پایگاه خبری گلونی، امیرحسین دولتی: اتحادیه اروپا طرحی ۱۲۰ میلیون یورویی برای فراهم کردن اینترنت بی سیم (وای فای) رایگان عمومی در ۶ هزار شهر این منطقه تصویب کرده است.

قطعا همه‌ی ما با پدیده فرار مغزها آشنا هستیم. پدیده‌ای که در اون افراد نخبه یه کشور به کشور دیگه‌ای مهاجرت می‌کنن نا از امکانات اون‌جا استفاده کنن. خب خداروشکر تو کشور ما این پدیده تا حالا وجود نداشته و گزارش‌های مربوط به فرار مغزها همش پاپوشه و جوسازی خبری.

اینترنت رایگان عامل فرار بی‌مغزها

در ضمن اینطور نیست که فکر کنین ما تو کشورمون مغز نداریم؛ اتفاقا چیزی که خیلی زیاد داریم مغزه. البته در کنار اون مغزها یه سری بی مغز هم داریم که متاسفانه تعدادشون کم نیست. این افراد بی مغز در گذشته هم وجود داشتن و ما اون‌ها رو تو کوچه و خیابون می‌دیدیم و خب خیلی هم دلمون به حالشون می‌سوخت.

این روزها بی‌مغزها با پیشرفت تکنولوژی، از کوچه و خیابون وارد فضای مجازی شدن و اونجا دارن فعالیت می‌کنن. بعضی از این افراد به واسطه‌ی بی‌مغزیشون واسه خودشون برو و بیایی دارن و دنبال‌کننده‌هاشون از دنبال‌کننده‌های مغزها بیش‌تر شده. اون‌ها از بی‌مغز بودنشون حتی کسب درآمد هم می‌کنن و اتفاقا وضعشون هم خیلی خوبه. یعنی جوری شده که اون‌ها به ما میگن بدبخت.
این آدما واسه کارشون نیاز به سرمایه‌گذاری آن‌چنانی ندارن و تنها چیزی که بهش نیازمند هستن، اینترنته که عکس‌ها و فیلم‌های خل بازیاشون رو بذارن تو فضای مجازی.

خب من میگم که با رایگان شدن اینترنت تو اروپا، بیایم این افراد رو بفرستیم اونور تا هم اون‌ها از اینترنت مفت استفاده کنن و هم ما از دستشون راحت بشیم. یه جورایی میشه فرار بی‌مغزها.

پایان پیام

 

کد خبر : 53923 ساعت خبر : 11:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات