میناوند لندکروز را چپ کرد

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: اگه با بعضی از این خودروهای وطنی که قیمتش حدودا بیست تومنه و ما اسمش رو نمیاریم چَپ کنی، همه می‏‌گن مقصر کیفیت خودروهاست. اما آخه لندکروز؟ لندکروز رو چه ‏طوری چپ کردی آخه؟ لابد این‏بار مقصر جاده‏‌ها بودن که وقتی میناوند پیچیده، اون‏ها نپیچیدن. عجب جاده‌‏هایی پیدا می‌‏شن.

مهرداد میناوند گفت: «نزدیک بود پیش هادی نوروزی بروم.» امیدواریم دست‏‌فرمون آقای میناوند هم کمی شبیه فوتبال‌شون بشه تا حالاحالاها سالم و زنده مشاهده‏‌شون کنیم.

بازی با عمان مساوی شد؛ سیدجلال حسینی گفت: «باید خوشحال باشیم که یک امتیاز گرفتیم.» و آخرش هم ما نفهمیدیم چه‏ طور آقای کی‏‌روش می‌‏گه تیم‌‏ملی در سطح سوئد و اروگوئه است، بعد ما باید از مساوی برابر عمان خوشحال باشیم. یکی به این سئوال فلسفی- ورزشی ما جواب بده لطفا.

سرمربی ژاپن گفته: «تیم ملی ایران از ما بهتره.» از کی‏‌روش و باقی ملی‏‌پوش‏‌ها درخواست می‏‌شه گول این حرف‌‏ها رو نخورن؛ درسته که تیم‌‏ملی ما در سطح سوئد و اروگوئه است، منتها این ژاپنی‏‌ها این حرف‌ها رو می‏‌زنن که دست‏‌کم‌شون بگیریم. آقای کی‌‏روش یک ‏وقت خام نشی ذخیره‌‏ها رو بفرستی توی زمین؛ ژاپن گوام نیست‏‌ ها.

این روزها در جودو هم دود از کنده بلند می‏‌شه. مسن‌ترین ورزشکار حاضر در مسابقات آسیا پاسفیک جودوکاری با ۴۳ سال سن از کشور قرقیزستان است. از بقیه ورزشکارهای حاضر در این مسابقات درخواست می‌‏شه حرمت موی سفید ایشون رو نگه دارن و یادشون نره همه بازی‏‌ها فقط ۳ امتیاز داره و برد و باخت مهم نیست و این‏ حرف‏‌ها.

قبلا شب می‏‌خوابیدی صبح بیدار می‏‌شدی می‌‏دیدی قیمت‏‌ها بالا رفته؛ الان این اتفاقات شبانه به فوتبال هم سرایت کرده. مدیر تیم فوتبال امید گفته: «شب بازی با عربستان برنامه مسابقات غرب آسیا را تغییر دادن.» این‏ طوریه دیگه؛ به نظرمون باید یکی پیدا بشه از کتابی در خصوص «نقش و اهمیت کارت به کارت کردن در فوتبال» بنویسه.

پایان پیام

کد خبر : 5965 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5965
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات