افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور وزیر علوم

۴ پروژه عمرانی با کاربری‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از مسئولان این وزارتخانه، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این پروژه‌ها شامل ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، ساختمان مرکز بهداشت و درمان، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و یک واحد خوابگاه دانشجویی دخترانه جدید به نام ولی‌عصر(عج) است.

وزیر علوم با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی به همراه مسئولان و مدیران این دانشگاه ابتدا به مقام شهدای گمنام در مقبره‌الشهدا ادای احترام و بعد از آن مرکز بهداشت و درمان دانشگاه را واقع در ضلع بیرونی مجتمع فرهنگی و مذهبی امام علی(ع) افتتاح کردند. این ساختمان با توجه به توسعه و افزایش ارائه خدمات پزشکی و حجم بالای مراجعه به‌منظور بهره‌مندی از خدمات بخش‌های مختلف آن و نیز محدودیت‌های مکانی، احداث شده است.

همچنین وزیر علوم و هیئت همراه از موزه دانشگاه واقع در مجتمع فرهنگی و مذهبی امام علی(ع) بازدید و سپس ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی به دست دکتر منصور غلامی افتتاح شد. سیدمهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه نیز توضیحاتی را به وزیر علوم درمورد سامانه‌های مختلف در نظر گرفته شده برای دانشجویان ارائه داد.

ساختمان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های کشور محسوب می‌شود، این سازه در راستای اجرای طرح مدیریت سبز بوده و روی سقف ساختمان‌های آن، «چمن طبیعی» اجرا و ۸ سالن این ساختمان به گونه‌ای طراحی شده است که از نور طبیعی بهره‌مند می‌شود.

در ادامه جلسه شورای این دانشگاه در ساختمان جدیدالتأسیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با حضور وزیر علوم و مسئولان و مدیران دانشگاه علامه تشکیل شد.

عکس: افشین عزیزی-عطنا


























پایان پیام

کد خبر : 62901 ساعت خبر : 4:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62901
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات