یک زندگی بهتر برای رشتی‌ها

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش «یک زندگی بهتر» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور قرار است به مدت سه شب در شهر رشت به صحنه برود.

شهاب‌الدین حسین‌پور درباره اجرای نمایش «یک زندگی بهتر» بیان کرد: قرار است ۲۷، ۲۸ و ۲۹ دی ماه نمایش «یک زندگی بهتر» را در شهر رشت به صحنه ببریم. این نمایش قرار است در سالن مجموعه شهید انصاری شهر رشت که سالن اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است، اجرا شود.

وی ادامه داد: من پیش از این نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» را در این سالن اجرا کرده بودم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و در مجموع ۸ بار به صحنه رفت. قرار است نمایش «یک زندگی بهتر» در طول این سه روز ۶ اجرا و روزی ۲ نوبت به صحنه برود که امیدوارم امکانات سالن مناسب باشد و نمایشی که در تهران اثر پرمخاطبی بوده است در شهر رشت نیز مورد حمایت مخاطبان قرار گیرد تا خاطره خوبی هم برای ما و هم مردم عزیز رشت رقم بخورد.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره تور اجراهای این اثر نمایشی توضیح داد: قصد دارم از یک ماه دیگر یک تور سراسری در کشور برای ۲ نمایش «یک زندگی بهتر» و «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» که در بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره تئاتر فجر نیز حضور دارد، برگزار کنم بنابراین خوشحال می‌شوم که از شهرستان‌های مختلف پیشنهاد اجرا داشته باشم و در این زمینه با من تماس بگیرند.

برای خرید بیلت این نمایش اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 70520 ساعت خبر : 2:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=70520
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات