دستور ویژه برای بانوان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهیندخت مولاوردی از نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دیدن کرد. ایشان در بازدید از غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: امیدواریم کار به جایی نرسد که برای هر موضوعی نیاز باشد در سطح عالی و کلان مسئولانی مانند رییس‌جمهور ورود پیدا کرده و دستور ویژه صادر کنند.

وی در ادامه گفت: رسانه‌ها می‌توانند در حوزه زنان نقش بسیار بارز و برجسته‌ای داشته باشند و نگاه به شایستگی‌ها و توانمندی‌های زنان و دختران را تغییر دهند و نمایشگاه مطبوعات نیز فرصت مناسبی در این زمینه محسوب می‌شود.

مولاوردی در پایان در زمینه ساختار زنان گفت: این ساختار دهه ۷۰ شکل گرفته است و ما پیشنهاداتی دراین زمینه داریم تا به ساختار اثربخشی در این حوزه برسیم تا تاثیرگذاری لازم را در بهبود وضعیت زنان و خانواده داشته باشد. در حال حاضر تلاش می‌کنیم جایگاه مناسب و موثری در برنامه ششم توسعه برای زنان تحقق یابد.

به گزارش ایسنا، پیش از این فدراسیون فوتبال به دلیل آماده نشدن روادید از امکان پذیر نبودن سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا از اعزام نشدن بانوان فوتسالیست به مسابقات جهانی گواتمالا خبر داده بود؛ اما با دستور ویژه رییس جمهور و پیگریهای وزارتخانه های ورزش و امور خارجه امکان اعزام ملی پوشان فراهم شد.

پایان پیام

کد خبر : 7846 ساعت خبر : 12:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7846

نظرات بسته شده است.