همه آنچه که راجع به تفریح باید بدانید

به عقیده من، تفریحی تفریح است که کم هزینه باشد. حتی بعضی تفریحات بدون هزینه هستند. مثل موقعی که یکی از رفقا جلوی چشم همه زمین می‌خورد و پاچه شلوارش توی حلقش می‌رود آدم می‌تواند تا چند روز به آن بخندد.

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: هرچند که پدر مادرها اغلب معتقدند تفریح یک چیز اضافی و بیخود است اما به لطف روانشناسان امروزی و نظریاتشان تفریح به یک مورد حیاتی برای جوانان تبدیل شده است.

تفریحات سالم و مریض تفریح از حیث سلامت جسمانی و روانی بر دو قسم است:

تفریح سالم و تفریح مریض. تفریح سالم که تکلیفش مشخص است و یک چیزی در مایه‌های صله رحم و بازدید از منزل اقوام آن هم به‌صورت خانوادگی.

اما تفریح مریض برای خودش داستانی دارد. مریضی تفریح ممکن است در حد یک سرماخوردگی ساده باشد. مثل همان‌هایی که در قهوه‌خانه‌ها دود قلیانشان را به‌صورت حلقه‌ای بیرون می‌دهند. اما وقتی مریضی تفریح حاد باشد کار به جاهای باریک می‌رسد. و اصلاً درست نیست من برای شما جوانان چشم و گوش بسته توضیح بدهم!

هزینه تفریحات هزینه تفریح بر اساس جیب مبارک شخصی که می‌خواهد تفریح کند متفاوت است

به عقیده من، تفریحی تفریح است که کم هزینه باشد. حتی بعضی تفریحات بدون هزینه هستند. مثل موقعی که یکی از رفقا جلوی چشم همه زمین می‌خورد و پاچه شلوارش توی حلقش می‌رود آدم می‌تواند تا چند روز به آن بخندد. اما بعضی دیگراز تفریحات احتیاج به خرج کردن پول دارند. مخلص کلام اینکه فقط کافیست شما نیتتان تفریح باشد آنوقت حتی ترک دیوار هم بزرگ‌ترین سوژه برای خوشگذرانی شما می‌شود. و بر خلاف تصورات اشتباهتان اصلاً نیازی نیست که جیب پرپول داشته باشید.

اماکن تفریحی مکان تفریح چندان اهمیتی ندارد

اگر نظر من را بخواهید که امن‌ترین مکان برای تفریح همین خانه شما ست. درست است که در بعضی نقاط دنیا مکان‌هایی وجود دارد با عنوان مکان تفریحی برای جوانان. اما خدا را شکر ما هنوز آنقدر بی‌غیرت نشده‌ایم که مکانی را صرفاً جهت تفریح جوانان ایجاد کنیم لذا هر مکانی از کلاس‌های دانشگاه گرفته تا پارک سر کوچه به‌صورت باالقوه قابلیت مکان تفریحی شدن را داراست.

ولی بر اساس یک تجربه این نصیحت را از من بپذیرید اگر روزی خواستید جهت تفریح به پارک بروید دسته جمعی نروید و به‌صورت انفرادی به انجام این تفریح پر هیجان بپردازید چون کلاً چندتا جوان با هم در یکجا منظره خوشی ندارد. قبول ندارید؟!

پایان پیام

کد خبر : 87477 ساعت خبر : 9:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87477
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات