اطلاعیه برای بازگشت ترور

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی مجموعه تئا‌تر شهر در اطلاعیه‌ای از باز گشت این نمایش به صحنه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

«آنچه که مدیران و کارکنان این مجموعه تاکنون خود را صادقانه بر آن متعهد دانسته و سر لوحه کار و تلاش خود قرار داده‌اند، پاس داشت مقام رفیع هنرمند، پاس داشت تماشاگران فهیم تا‌تر، پاس داشت هنر تا‌تر کشور، و مهم‌تر از همه پاس داشت ارزش‌های معنوی و انسانی ست.

از این رو، پس از نشست‌هایی پیاپی با حضور کارگردان نمایش و اعضای گروه، مدیریت محترم مرکز هنرهای نمایشی، جمعی از مدیران و هنرمندان پیشکسوت و کارکنان این مجموعه، و ارایه توضیحات وعذر خواهی کارگردان محترم نمایش و عزم جدی در رفع کدورت‌های پدید آمده؛ این مجموعه با احترام به جایگاه و مرتبه هنرمندانی همچون آقای نعیمی که صادقانه در عرصه هنر این مرز و بوم، خود را مقید و متعهد به مرتبه هنر و انسانیت می‌دانند و همچنین با ارج نهادن به تماشاگران فهیم تا‌تر کشور و اهمیت عدم تکرار اینگونه رفتار‌ها ضمن تعطیلی شش روزه این نمایش اعلام می‌دارد که این نمایش از پنج شنبه دوازدهم اذر ماه اجرای خود را از سر خواهد گرفت.

مدیریت و کارکان مجموعه تئا‌تر شهر نیز با توجه به کمبود امکانات و همزمانی بازسازی مجموعه با اجرای نمایش‌ها ضمن رفع نقایص احتمالی، همچون گذشته به‌صورت تمام و کمال همراه گروه نمایشی ترور خواهد بود امید است که روز به روز شاهد ارج و اعتلای هر چه بیشتر جایگاه هنر و هنرمند در کشور باشیم.»

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئا‌تر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 9182 ساعت خبر : 10:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9182
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات