سردرگمی فوتبال ایران صدای مردم را درآورده است

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی: کمتر از دو هفته به آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ زمان باقی مانده است و تمام تیم‌های حاضر طبق برنامه دقیق و البته از قبل تعیین شده به آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی خود پرداخته‌اند.

اما خبرهای خوبی از اردوی تیم‌ملی ایران در ترکیه به گوش نمی‌رسد.

خبرهای ناخوشایند و البته طنزگونه مثل لغو بازی تدارکاتی با یک تیم اروپایی به نام یونان که قرار بود شبیه‌ساز بازی با پرتغال یا اسپانیا باشد تا ماجرای کوزوو و  بگو‌مگوهای ادامه‌دار آقای سرمربی با بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ داخلی.

بعد از خبر لغو بازی با یونان، فدراسیون ایران که روحیه شوخ‌طبعی عجیبی در برخورد با اتفاقات منحصربه‌فرد را دارد، اعلام کرد که روابط خود با فدراسیون یونان را تعلیق می‌کند که خود این خبر باعث افت چشمگیر قیمت‌ بلیت‌های بازی‌های لیگ یونان در فصل آینده شد‌!

فدراسیون نباید پاسخگویی این بی‌برنامگی باشد؟

فدراسیون با چه دستورالمعلی کار می‌کند که هیچ برنامه‌ای در فدراسیون حتی تا بعد از جام‌جهانی مشخص نیست؟ استارت جام‌ملت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن کی انجام می‌شود؟ آیا برای جام‌ملت‌ها دیدار تدارکاتی با سیرالئون فیکس شده است؟ هزینه‌های حضورشان در ایران پرداخت می‌شود؟

بیایید روراست باشیم

بیایید روراست باشیم و بحث میهن‌پرستی رو پیش نکشیم که با چشمان کاملا بسته فقط تیم را باید حمایت کرد. مهین‌پرستی دقیقا اینجا معنی می‌دهد که نقد می‌کنیم و نمی‌خواهیم تیم ملی در روسیه چه در نتیجه بازی‌ها و چه در کیفیت تیمی و طراحی لباس و برنامه‌ریزی جهت آماده‌سازی، سوژه دیگر رسانه‌ها شود.

بی‌برنامه‌گی در فدراسیون فوتبال موج می‌زند. چطور می‌شود یک تیم ملی که برای برپایی اردو‌ آن‌هم جهت شرکت در جام‌جهانی راهی یک کشور شود هر روز با برنامه‌ای جدید مواجه شود.

بازی با سیرالئون کم بود که فدراسیون پنج‌ستاره کوزوو را رو کرد! چرا تمرکز آقای سرمربی همچنان معطوف پاسخ به کریمی و برانکو است!

واقعا میزان تسلط فدراسیون رو رفتار کیروش چقدر است؟

اصلا می‌توان گفت آقای سرمربی زیر نظر فدراسیون کار می‌کند؟ یعنی جای هیچ شکایتی از فدراسیون بابت لغو بازی‌های دوستانه نیست که کیروش حرفی نمی‌زند؟ فدراسیون چه حمایتی از تیم ملی انجام داده؟ کدام تبلیغات؟ کدام تیزر تلویزیونی؟

کیروش هنوز راضی نشده

مشخص است کیروش هنوز از خط زدن غفوری و حسینی و رضایی راضی نشده و می‌خواهد تا  آغاز سوت بازی برابر مراکش یک تنه جواب همه را بدهد. واقعیت این است شاید این رفتارها باعث شده این تیم خیلی نزد مردم محبوب نباشد! بی‌تعارف تیمی که راهی جام‌جهانی فرانسه شد به نظر بسیار محبوب‌تر می‌آمد!

بدون تلگرام و اینستا و سایت‌های مختلف ورزشی و خبرهای لحظه‌ای، ایویچ بدون سناریو خاصی با اشخاص مختلف درحال آماده‌سازی تیمی قدرتمند و دونده بود.

بدون شک‌ دستاورد ایران در فرانسه عمدتا مدیون حضور ایویچ و بازی‌های تدارکاتی قبل شروع جام‌جهانی بود که البته یکی از همان بازی‌ها ایویچ را از نیکمت ایران دور کرد.

امیدوارم کیروش هم ضمن پاسخ سریع و قاطع به انتقادها لااقل از اهمیت بازی‌ها غافل نشود. من تا اینجای داستان نگران تیم ملی هستم.

پایان پیام

کد خبر : 93414 ساعت خبر : 8:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93414
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات