مردم ایران در حسرت پوشیدن لباس تیم ملی

مردم ایران در حسرت پوشیدن لباس تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اهمال فدراسیون فوتبال برای توزیع لباس تیم ملی فوتبال ایران در بازار، مردم را ناراحت کرد.

همین حالا نیز بسیاری از مردم بدون لباس تیم ملی به تماشای بازی‌های ایران خواهند نشست و فقط مردم تهران و شاید چند شهر بزرگ می‌توانند پیراهن تیم ملی را بخرند و بپوشند.

برخی از تولیدکنندگان منیریه تهران لباس تیم ملی ایران را تولید کرده‌اند. با پارچه‌های گوناکون و قیمت متفاوت و البته دوخت مختلف.

این پیراهن از ۴۵ تا ۷۵ هزارتومان در تهران فروخته می‌شود. رنگش سفید است و علامت‌های روی آن برچسبی است.

مردم ایران در حسرت پوشیدن لباس تیم ملی

بازار منیریه
بازار منیریه

برخی تولیدکنندگان چون با عجله جنس را وارد بازار کرده‌اند نتوانسته‌اند کیفیت خوبی در دوخت داشته باشند. برخی هم با چند نوع پارچه پیراهن تولید کرده‌اند که کیفیت برخی از آنها واقعا پایین است.

اما این پیراهن‌ها هر چه باشند برای دیدن بازی‌ها مناسب هستند. یکی از مشتری‌ها می‌گفت: همین هم که هست خوب است. ایشالا اگر مراکش را ببریم با همین پیراهن توی خیابان شادی می‌کنیم.

مشتری دیگری گفت: ۴۵ هزار تومان بهتر از این نمی‌شود. اما راضی‌ام چون حس خوبی دارد با لباس تیم ملی بازی‌ها را ببینیم.

مردم از لباس تیم ملی حمایت می‌کنند و آن را می‌خرند. یکی از مشتری‌ها می‌گفت: به این لباس نباید گفت فیک. این اصلی است. آن لباسی که آدیداس تولید کرده است ۳۰۰ هزار تومانی می‌شود و اگر وارد بشود کسی نمی‌خرد. این لباس برای ما اصلی است. جنسش هم بد نیست. چند ماهی کار می‌کند.

تولیدکنندگان این لباس از واردت نشدن پارچه و مشکلات پارچه گله دارند و می‌گویند چون لباس دیر رونمایی شد نتوانستیم تعداد بیشتری تولید کنیم و کیفیت را بالا ببریم.

نظر سه نفر از خریداران این لباس را بشنوید:

پایان پیام

کد خبر : 93883 ساعت خبر : 3:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93883
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات