ترکیه بنای هزار و ۵۰۰ تنی را جا به جا کرد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: گاهی اوقات وقت و انرژی جایی می‌رود که خیلی‌ها فکر می‌کنند نباید برود. مثل همین خبری که می‌گوید در ترکیه یک بنای قدیمی یک‌هزار و پانصد تنی را جا به جا کردند. آن هم کاملا درسته! آن هم فقط به خاطر آنکه با آغاز به کار یک سد، به زیر آب نرود.

یکی نیست به این عزیزان همسایه هم دوست و هم دشمن بفرماید آخر بنای ۵۴۰ ساله هم شد قدیمی؟

ترکیه و گردشگری

ما در همین کشور خودمان که خیلی دوستش داریم و همه جا رگ غیرتمان را توی چشم دیگران فرو می‌کنیم، آنقدر بناهای بالای هزار سال زیر آب فرستادیم که شمارش از دستمان در رفته است.

البته ما چون از این بناها زیاد داریم، زیر آب تازه گذاشتیم تا برای آیندگان بماند. بالاخره فرزندان ما هم دوست دارند یک بنایی باشد تا رویش یادگاری بنویسند و خط خطی‌اش کنند. یک بنایی باید وجود داشته باشد تا کاشی‌هایش را بردارند از ایران خارج کنند و در یک شوی معروف، به حراج بگذارند. یک بنایی باشد که ندانیم کجاست، اما پزش را بدهیم!

خطاب به اردوغان

همین جا به آقای اردوغان عرض می‌کنیم که آخر با این ریزش ارزش لیر در برابر دلار، هزینه مملکت را باید خرج این کارها کنی؟ آنها را ببر و در یک بانک ترکیه سرمایه‌گذاری کن، بگذار چرخ مملکتت بچرخد. البته یادت باشد. نکند موسسات شما هم ترسناک است؟

ضمنا اگر باز هم روی ما ایرانیان حساب کردی، شرمنده. فعلا روی ما حساب نکن. ارز مسافرتی برداشته شد (که واقعا خدا رو شکر که برداشته شد). فعلا از صف برای خروج ارز به کشورهای دوست و دشمن از جمله ترکیه خبری نیست. خودت باید هوای جیبت را داشته باشی.

پایان پیام

کد خبر : 98303 ساعت خبر : 11:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98303
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات