پزشکان را از مالیات معاف کنید

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات پزشکان ۷۰۰ میلیارد تومان در سال است اما اکنون این قشر ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات می‌پردازد.

عجیب است که ایشان انتظار دارد تا این قشر مظلوم جامعه، مالیات خود را کامل بپردازد! آیا آنها گناه ندارند؟ آیا مگر همه مالیات می‌دهند که اینها هم بدهند؟ آیا مگر همه چیز مملکت درست شده است؟

پول وسایل را بدهید

بهتر است رئیس امور مالیاتی، آن هشتاد درصد دیگر را در دل و روده بیماران پیدا کند. پزشکان عزیز بخشی از لوازم خود را برای روز مبادا در وجود نازنین بیمار، با عشق و علاقه جا می‌گذارند.

آیا نباید هزینه این وسایل از مالیات پرداختی آنان کسر شود؟ اگر کمیته‌ای مستقل برای این موضوع تشکیل شود، به طوری که تحت فشار بیماران نباشد، می‌تواند شهادت دهد که هزینه آن وسایل بیشتر از کل این مالیات است.

تحریم نکنند

باید به کسانی که علیه پزشکان موضع می‌گیرند، یادآوری شد که در قسم سقراط، کجا سخن از مالیات شده است؟ کدام پزشکی قسم خورده است که مالیاتش را کامل بدهد؟ کدام پزشکی قسم یاد کرده است که پولش را از طریق دستگاه کارتخوان بگیرد؟ اگر بقیه اقشار جامعه به خصوص کارمندان، نمی‌توانند سهم خود را از مالیات ندهند، آیا پزشکان هم باید سکوت کنند؟

شایسته است به حرمت لباس سفید پزشکان، آنان را از پرداخت مالیات معاف کنید.

 

پایان پیام

کد خبر : 98800 ساعت خبر : 11:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98800
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات