استنداپ ابوطالب حسینی در فینال خنداننده شو

به گزارش پایگاه خبری گلونی، استنداپ ابوطالب حسینی در فینال خنداننده شو برگزار شد.

قبلا درباره حسینی نوشته بودیم: یک ویژگی مهم استندآپ کمدی ابوطالب حسینی این است که تلاش می‌کند از بسط دادن بیش از حد یک طنز یا شوخی پرهیز کند.

او به عناون کمدین می‌داند که گاهی اوقات شرح بیش از حد یک شوخی، نه تنها به شدت طنز او لطمه وارد می‌کند بلکه زمان او را هم خواهد گرفت. به همین دلیل است که ابوطالب هر گفتگو یا اتفاق را در بازه زمانی کوتاه خلاصه می‌کند.

او در مرحله دوم یک اجرای خوب داشت. معین بادپا همان موقع نوشت:

طنز ابوطالب با اجرای مسلط، نیازی به اشارات غیرقابل پخش ندارد و اینکه او چرا فردی چون او به سراغ چنین موضوعاتی می‌رود جای سوال است.

متاسفانه لحاظ کردن چند شوخی مستقیم یا غیرمستقیم که حداقل در چارچوب تلویزیون نمی‌گنجد، به امری عادی تبدیل شده است. یک کمدین باید بداند هر رسانه، موقعیت و فضایی، شرایط خود را دارد و نمی‌توان با یک فرمول، برای همه آنها یک نسخه صادر کرد.

استنداپ ابوطالب حسینی در فینال

به نظر می‌رسد حسینی کار سختی در مقابل علی صبوری داشته باشد. علی صبوری اجرای خوبی در فینال داشت اما حسینی باید بداند که خندوانه همه چیز نیست.

آن چه آینده را می‌سازد حرکت حسینی در ادامه راه است.

او ثابت کرده است به هر قیمتی نمی‌خنداند و به دنبال سبک خاص خود است. حسینی در کنار بی غم و قیاسی جزو کسانی هستند که اگر صبور باشند می‌تواننند آینده را مال خود کنند.

آنها باید دغدغه‌های اجتماعی خود را خارج از تلویزیون محک بزنند و راه را مطالعه و تمرین ادامه بدهند.

اگر حسینی درگیر لایک و کامنت فضای مجازی نشود و صبوری کند می‌تواند سال‌ها در استندآپ کمدی بدرخشد.

در واقع صبوری رمز موفقیت همه آنهاست. چه علی صبوری و چه دیگران.

تجربه نشان داده است کسانی که سال گذشته در خندوانه استندآپ اجرا کردند آن قدر صبر نکردند و خیلی زود تبدیل به آدم‌های معمولی در رسانه شدند.

پایان پیام

کد خبر : 99514 ساعت خبر : 4:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99514
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات