علی صبوری برنده دومین دوره خنداننده شو شد

علی صبوری برنده دومین دوره خنداننده شو شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی صبوری در دومین دوره مسابقه استندآپ کمدی برنامه خنداونه، با عنوان خنداننده شو ۲ رتبه اول را کسب کند.

اعلام نتیجه نهایی خنداننده شو سال ۱۳۹۷

مسابقه خنداننده شو که از حدود یک ماه پیش آغاز شد، با اعلام نفر اول به کار خود پایان داد. در مرحله نهایی، علی صبوری با ابوطالب حسینی به رقابت پرداخت که توانست رای اکثریت رای دهندگان را از آن خود کند.

برنده دومین دوره خنداننده شو

صبوری بیش از ۳ میلیون رای کسب کرد. او در آخرین اجرای خود یعنی در اجرای فینال به خوبی توانست یک استندآپ خوب را اجرا کند.

او در گروه فرهاد آئیش بود و تقریبا با اجراهای خوب و استانداردتر از بقیه به این مقام رسید.

علی صبوری کیست؟

علی صبوری متولد سوم شهریور ماه ۱۳۷۱ است. او دانشجوی انصرافی هوش بری است. بنا بر گفته خودش، تمرکز قبلی او کارهای تبلیغاتی در فضای مجازی و ساخت کلیپ بود. اما دوست دارد تا از این به بعد به نویسندگی و بازیگری بپردازد. برادرش آرمان بیشترین کمک را به او در نوشتن متن‌هایش کرد.

خنداننده شو ۲

علی صبوری در مصاحبه با هفته نامه همشهری جوان درباره حضورش در خنداننده شو گفت:«خیلی اتفاقی برای شرکت در خنداننده شو پیامکی دادم اما در همان روزها دزد گوشی‌ام را زد و گوشی را خاموش کرد. خیلی ناامیدانه به این موضوع نگاه می‌کردم تا این که بعد از پانزده روز دزد عزیز گوشی را روشن کرد وقتی دید من خیلی پیگیر شرکت در این مسابقه هستم، پیام داد در خنداننده شو قبول شدی. شیرینی یادت نره.»

نفرات دوم تا چهارم

ابوطالب حسینی متولد ۲۸ آبان ۱۳۷۱ و لیسانس صنایع دانشگاه صنعتی شریف.، امیرحسین قیاسی متولد ۲۸ آبان ۱۳۷۱ و دانشجوی کارشناسی ارشد عمران دانشگاه عمران، و وحید رحیمیان متولد ۴ مهر ۱۳۷۱ نفرات دوم تا چهارم شدند.

پایان پیام

کد خبر : 99909 ساعت خبر : 0:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=99909
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات