سینما و شب‌های قدر

به گزارش پایگاه خبری گلونی سخنگوی شورای صنفی نمایش وضعیت تعطیلی سینماها همزمان با شب‌های قدر را توضیح داد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد، سینماها فردا یکشنبه ۱۴ تیر (۱۸ ماه مبارک رمضان و اولین شب قدر) از ساعت ۱۸ تعطیل هستند.

به گفته او، سینماها روز دوشنبه ۱۵ تیر تمام روز را تعطیل خواهند بود و روز سه‌شنبه ۱۶ تیر که همزمان با دومین شب قدر می‌شود، از ساعت ۱۸ تعطیل هستند.

فرجی اضافه کرد: تمام سینماها روز چهارشنبه ۱۷ تیرماه همزمان با ۲۱ ماه رمضان و شهادت حضرت علی (ع) تمام روز را تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر فیلم‌های «نهنگ عنبر»، «عصر یخبندان»، «از رییس جمهور پاداش نگیرید»، «گینس»، «یاسین»، «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «قصه‌ها» و … روی پرده سینماها هستند.

پایان پیام

نهنگ عنبر 

نهنگ عنبر فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخی صحنه‌ها مجوز اکران بگیرد. در نهایت این فیلم با حذف برخی صحنه‌ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوز اکران گرفت.

در ابتدا برنامه‌ریزی‌ها حکایت از حضور این فیلم در جشنواره فجر سال ۹۳ داشت، ولی به دلایلی کارگردان این فیلم تصمیم گرفت که اکران فیلم را به آینده موکول کند. در این خصوص نظراتی همانند به پایان نرسیدن به موقع مراحل فیلم‌برداری و نارضایتی علی جنتی، وزیر وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است. هر چند کارگردان این فیلم، سامان مقدم، معتقد بود که این فیلم یکی از بی‌حاشیه‌ترین فیلم‌هایش بوده‌است.

در نظر سنجی سایت خبر آنلاین این فیلم از لحاظ محبوبیت در صدر فیلم‌هایی قرار گرفت که همزمان با آن اکران شده‌است.

فیلم با فروش نزدیک به هفت میلیارد تومان، بعد از فیلم محمد رسول‌الله، به دومین فیلم پرفروش سال ۹۴ تبدیل شد

کد خبر : 1736 ساعت خبر : 10:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1736
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات