شناسایی ۱۹ کمپ غیرمجاز مبارزه با مواد مخدر در لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: ۱۹ کمپ غیرمجاز در لرستان شناسایی و پلمپ آنها در دستور کار قرار گرفت.

غلامرضا آقا میرزایی بابیان اینکه در سطح استان لرستان ۱۹ کمپ غیرمجاز شناسایی‌شده، اظهار داشت: جابجایی افراد پذیرش‌شده این کمپ‌ها، پلمپ و برخورد قاطع با آن‌ها در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۵ کمپ مجاز وجود دارد، افزود: ۱۰ کمپ دیگر در شرف اخذ مجوز است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در رابطه با جمع‌آوری معتادان متجاهر(کارتن‌خواب) استان، عنوان کرد: در سطح استان لرستان حدود ۳۵۰ مرد و حدود ۵۰ زن معتاد متجاهر جمع‌آوری‌شده است.

وی تصریح کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان، امسال در بحث برگزاری جلسات، مشارکت مردمی، پیگیری مصوبات و عملیاتی کردن آن‌ها از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان ششمین استان کشور معرفی شد و این در حالی است که سال گذشته لرستان در این زمینه استان بیست و پنجم کشور بود.

آقا میرزایی خاطرنشان کرد: به فرمانداری‌های لرستان اعلام‌شده که یک تیم سه‌نفره از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان جهت بررسی کلیه مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در چهارماهه نخست ۹۴ تشکیل و در هر شهرستان علت عملیاتی نشدن مصوبات جلسات را اعلام کنند.

وی اظهار داشت: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همراهی کارکنان این نهاد به‌منظور جمع‌بندی وضعیت حوزه مواد مخدر یک روز کاری در هر شهرستان مستقر می‌شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: پس از تشکیل این جلسات در فرمانداری‌های استان، جمع‌بندی این بررسی‌ها پایان شهریور ماه ۹۴ در مرکز استان اعلام می‌شود.

پایان پیام

در مورد مواد مخدر

مواد مخدر یا سرخوش نما، نام عمومی برای انواع متنوعی از داروها، سایکو اکتیوها و ترکیبات شیمیایی طبیعی و سنتتیک است که معمولا خاصیت تسکین دهنده و سرخوش کننده دارند و اغلب به دلیل احتمال ایجاد وابستگی به مصرف جزء مواد اعتیادآور طبقه‌بندی می‌شوند.

کد خبر : 1920 ساعت خبر : 12:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1920
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات