دوچرخه‌سواری در بروجرد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، همایش پیاده‌روی و دوچرخه سواری با حضور اقشار مختلف خبرنگاران رسانه‌های گروهی و مسئولان، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در بروجرد برگزار شد.

همایش پیاده‌روی و دوچرخه سواری شامگاه جمعه با حضور اقشار مختلف خبرنگاران رسانه‌های گروهی و مسئولان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در بروجرد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگار شهید محمود با شهادت خود فصل تازه‌ای را در راه تعهد به اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در عرصه خبری گشوده است به گونه‌ای که اینک خبرنگاران رسانه‌های مختلف به تعهد و توان کاری این خبرنگار شهید معترف هستند.

محمود ترابی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: خبرنگاران همواره با حضور فعال و منسجم خود در عرصه‌های اطلاع‌رسانی توانسته‌اند، خدمات نظام را به بهترین شکل ممکن به هموطنان مخابره کرده و در این راه مجاهدت‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلفی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان بروجرد به همین مناسبت اشاره عنوان کرد: در این همایش گسترده ورزشکارانی از هیئت‌های مختلف ورزشی شامل دوچرخه سواری، پیاده‌روی، فوتبال و ورزش‌های همگانی شرکت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد به برگزاری مسابقات کاراته بانوان کشور در شهرستان بروجرد به مناسبت روز خبرنگار اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات که رسما صبح امروز به مناسبت گرامیداشت خبرنگار شهید محمود صارمی در سالن آیت الله طالقانی بروجرد آغاز شده است، تیم‌های مختلف ورزشی از سراسر کشور حضور دارند.

ترابی افزود: شهید صارمی با شهادت خود افتخاری دیگر برای شهرستان بروجرد در تاریخ به ثبت رسانده است، چراکه شهادت خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران فصل تازه‌ای در نامگذاری این روز به نام تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی گشوده است.

پایان پیام

 

کد خبر : 2901 ساعت خبر : 8:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2901
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات