وضعیت مطلوب اندیمشک برای ایجاد رشته دانشگاهی نمایش

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از اندیمشک پرس، دکتر ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور که در اندیمشک به تماشای نمایش “آسا” نشسته بود؛ وضعیت تئاتر اندیمشک را برای ایجاد درس رشته دانشگاهی نمایش مستعد و مطلوب دانست.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران پس از تماشای نمایش آسا به کارگردانی مهدی آشوغ، حضور این اثر در جشنواره بین المللی رضوی را  نشان از  لیاقت تئاتر اندیمشک  و توجه به هنر دینی دانست. بهداروند با اشاره به تعریف ظرفیت‌های تئاتر در رهنمودهای مقام معظم رهبری، تحقق توقعات ایشان در تئاتر را تابعی از تلاش هنرمندان و زمان آگاهی مسئولان دانست.

وی با اشاره به شعار حمایت از تئاتر در سال ۹۴ توسط مقام عالی وزارت، اظهار امیدواری کرد با اهتمام در اجرای تئاترهایی از این دست، ضمن تعالی و ترویج تئاتر، مردم را به تماشای تئاتر تاثیرگذار و فرهنگ آفرین دعوت کرد.

مدیر عامل انجمن نمایش ایران با تاکید بر ضرورت آموزش و بهره‌مندی علمی و عملی از اصول تئاتر، اندیمشک را برای ایجاد درس رشته دانشگاهی نمایش مستعد و مطلوب دانست. شمار دانش آموختگان دانشگاهی این رشته، سطح بالای علاقمندان، اماکن تئاتری مطلوب، برخورداری از پیشکسوتان تئاتری و دسترسی مواصلاتی این شهر را از الویت‌های این فرصت دانست.
بهداروند با آرزوی موفقیت برای گروه نمایش آسا ضمن ابلاغ سلام مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی اظهار امیدواری نمود با مساعدت ایشان، این گروه با اهتمام در اجرای عمومی مورد حمایت قرار گیرد.
گفتنی است نمایش آسا به کارگردانی مهدی آشوغ و موضوع علاقمندی و احترام مردم منطقه به امامزاده شاهزاده احمد برادر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا مورد پذیرش جشنواره رضوی قرار گرفته است.

در این برنامه هنرمندانی هم چون محمد یاقوتپور رییس انجمن نمایش اندیمشک و پیشکسوتان تئاتر اندیمشک تقی بساک، علی قربانی، مساح، علی علیزاده، محمد مهرپویان، محسن عربزاده و جمعی از هنرمندان تئاتر حضور داشتند.

گفتنی است ؛ دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ۲۵ الی ۲۹ سال جاری در استان خراسان شمالی (بجنورد) برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 3496 ساعت خبر : 10:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3496
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات