افتتاح هتل صخره‌ای خرم‌آباد

عکس این داده‌نما از سجاد دولتشاه است.

در مورد هتل صخره‌ای

به روزرسانی خبر در ۴ دیماه ۱۳۹۹

پایگاه خبری گلونی به نقل از ایرنا – هتل صخره ای خرم آباد سازه ای که قدمت آن به اندازه ای است که کودکانی که همزمان با آغاز عملیات اجرایی آن به دنیا آمده اند اکنون یا دانشجو هستند و یا وارد بازار کار شده اند، طرحی که با گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و قبل از افتتاح مستهلک شده است.

به گزارش ایرنا، رفت  و آمد ۹ استاندار در حدود پنج دوره دولتی هنوز نتوانسته این طرح را به سرانجام برساند و “صخره ای” که قرار بودهتلی پنح ستاره در هفت طبقه باشد اکنون  به عنوان یک نماد توسعه نیافتگی بر فراز خرم آباد قد علم کرده است.

تلاش های دولتی و خصوصی برای به سرانجام رسیدن این طرح همچنان بی نتیجه مانده ودر آخرین اقدام، صخره ای در لیست طرح های کلیدی اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت تا شاید بتوان از این طریق پرونده ناتمام این سازه را تکمیل و تمام کرد اما به نظر می رسد گره های صخره ای همچنان بانشدنی هستند و هتل پنج ستاره خرم آبادی ها در گیر و دار نبودن های کارشناسی و اراده های آهنین اسیر شده است.

امروز هم که جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار برای گشودن گره های این طرح پیر و مستهلک برگزار شده بود سرمایه گذار حضور نداشت و نماینده ای را معرفی کرده بود که البته مد اعتراض استاندار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان نیز با انتقاد ازعدم حضور سرمایه گذار در جلسه گفت:‌تاکنون راه ورودی و دسترسی به این مجموعه ایجاد نشده و البته به نظر می رسد سرمایه گذار نیز اهتمامی برای حل مشکل ندارد.

سید امین قاسمی افزود:‌ سرمایه گذار این طرح از نظرها غایب است و تاکنون در جلسات حاضر نشده و پیگیری های لازم برای حصول نتیجه نهایی را انجام نمی دهد.

 

 

کد خبر : 3840 ساعت خبر : 11:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات