افتتاح پارک محله‌ای دورود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، شهردار دورود از اجرای پروژه بازسازی پیاده‌روهای شهرک قدس دورود با ۴۸۰ میلون تومان اعتبار و افتتاح پارک محله‌ای دورود خبر داد.

عزت‌الله چراغی یکشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه بازسازی پیاده‌روهای شهرک قدس شهر دورود ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهرک قدس یکی از نقاط کمتر برخوردار شهر دورود به حساب می‌آید که به واسطه بافت قدیمی با مشکلات زیادی مواجه است و شهرداری دورود در راستای اجرای سیاست ارائه خدمات عادلانه به تمام نقاط شهر اقدام به اجرای فعالیت‌های عمرانی در این منطقه کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا فعالیت بازسازی تمام پیاده‌روهای این شهرک با مساحت بالغ بر ۸ هزار و ۴۰۰ متر مربع اجرا و با بهره‌گیری از کف‌پوش‌های استاندار این پروژه اجرایی شده است.

شهردار دورود یادآور شد: در اجرای این پروژه مناسب‌سازی و هم سطح بودن پیاده‌روها به منظور سهولت در تردد شهروندان به ویژه جانبازان و معلولان مورد توجه قرار داشته است.

وی افزود: در اجرای این پروژه بیش از یک هزار مترمکعب خاک‌برداری صورت گرفته است و پس از عملیات تسطیح و زیرسازی کار اجرای سنگ فرش اجرا شده است و در مجموع اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان صورت گرفته که ۶۰ درصد از این میزان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل اعتبارات جاری شهرداری تخصیص یافته است.

چراغی خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی و بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر در خیابان‌های کندوان، ۳۰ متری و  محله صفا در دست اجرا است.

شهردار دورود در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه پارک محله‌ای الغدیر که امروز با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت، اظهار داشت: این پارک با مساحت ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیون تومان در محله الغدیر اجرا شده و همزمان با آخرین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این پروژه ۷۰۰ متر مربع فضای سبز، یک هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی و حدود ۱۰۰ متر مربع را نیز نصب وسایل بازی استاندارد اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت افتتاح چند پروژه عمرانی شهرداری دورود شامل، آسفالت معابر منطقه ناصرالدین با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار و احداث دو فضای پیاده‌رو خانوادگی انجام شد.

در این مراسم ماشاءالله نعمتی فرماندار، محمود لک رئیس شورای شهر و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دورود به همراه اهالی منطقه ناصرالدین حضور داشتند.

پایان پیام

 

کد خبر : 4241 ساعت خبر : 8:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4241
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات