نمایشگاه آثار بومی در دورود

نمایشگاه آثار بومی در دورود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی لرستان سومین همایش «نقش جوانان در همدلی و همزبانی» صبح شنبه با حضور آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در شهرستان دورود برگزار شد.

همایش «نقش جوانان در همدلی و همزبانی» برای سومین بار بوده که در استان لرستان طی سال جاری برگزار می‌شود و قبل از شهرستان دورود در شهرستان‌های نورآباد و کوهدشت نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شده است.
این همایش صبح روز شنبه۲۸/۶/۹۴ با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان دورود، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، جوانان، هیئت‌های ورزشی، اعضای شورای اسلامی شهر دورود و … در محل کانون فرهنگی امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار فاخر و بومی شهرستان دورود توسط نمایندگی میراث فرهنگی این شهرستان و با حضور هنرمندان برگزار گردید که حاج آقا میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان وامام جمعه شهر خرم‌آباد در حاشیه این همایش از نمایشگاه صنایع دستی برپا شده در کانون امام علی(ع) توسط میراث فرهنگی شهرستان دورود بازدید نمودند و از تنوع و کیفیت مناسب این محصولات ضمن ابراز رضایت از هنرمندان خوب این شهرستان تمجید نمودند.
پایان پیام

کد خبر : 5276 ساعت خبر : 6:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5276
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات