برخورد با تخلفات حوزه شکار و صید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدحسین بازگیر رئیس محیط زیست شهر تهران اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای جرایم اینترنتی، مقابله با تخلفات حوزه شکار و صید در فضای مجازی آغاز شد و برخورد با سایت‌ها و صفحات مجازی شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

بدینوسیله از کلیه عزیزان دلسوز و آشنا به موضوع تقاضا می‌شود با ارسال «پرینت اسکرین» از سایت‌های متخلف رایانه‌ای و «اسکرین شات» از شبکه‌های اجتماعی مجازی، به ما در شناسایی و تشکیل پرونده قضائی برای این متخلفان یاری رسانند.
تصاویر را به آدرس mhbazgir@yahoo. com ایمیل کنید یا به شماره ۰۹۱۶۶۶۱۳۳۹۸ تلگرام بزنید.
پایان پیام

فضای مجازی
ضای مجازی «فضایی تئوری است که ارتباطات کامپیوتری در آن رخ می‌دهد.» این واژه در دههٔ ۱۹۸۰ وارد ادبیات علمی ـ تخیلی شد و شاغلان در زمینهٔ کامپیوتر و علاقه‌مندان، به‌سرعت آن را به کار بردند و در دههٔ ۱۹۹۰ رایج شد. در این دوره، استفاده از اینترنت، شبکه و مخابرات دیجیتال سریعاً در حال رشد بود و لفظ «فضای مجازی» می‌توانست بسیاری از ایده‌ها و پدیده‌های نوظهور را مستقیم و غیر مستقیم، نمایندگی کند.
با این که نباید فضای مجازی را با اینترنت اشتباه گرفت؛ از این لفظ غالباً در اشاره به اشیاء و شخصیت‌هایی که تا حد زیادی در خود شبکه مخابراتی وجود دارد استفاده می‌شود؛ تا جایی که برای مثال، ممکن است به طور استعاری گفته شود یک وبگاه،«در فضای مجازی وجود دارد». بر اساس این تعبیر، اتفاقاتی که در اینترنت رخ می‌دهد در «فضای مجازی» شکل می‌گیرد نه جاهایی که شرکت کنندگان یا سرورها به طور فیزیکی واقع شده‌اند. میشل فوکو فیلسوف از لفظ هتروتوپیا در توصیف چنان فضاهایی که به طور همزمان فیزیکی و ذهنی هستند استفاده کرد.
فضای مجازی یک مفهوم فردی و همچنین بین‌المللی است که یک فناوری دیجیتال گسترده و به هم پیوسته را توصیف می‌کند. این اصطلاح از داستان‌های علمی و هنری وارد فرهنگ عامه شد، اما اکنون توسط استراتژیست‌های فناوری، متخصصان امنیتی، رهبران دولت، ارتش و صنعت و کارآفرینان برای توصیف حوزهٔ محیط جهانی فناوری استفاده می‌شود. برخی دیگر فضای مجازی را فقط یک محیط مفهومی می‌دانند که در آن ارتباط از طریق شبکه‌های رایانه‌ای اتفاق می‌افتد.

کد خبر : 10685 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10685
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات