اصفهان آماده اسکان روزانه ۳۰۰ هزار گردشگر

اصفهان آماده اسکان روزانه ۳۰۰ هزار گردشگر

مدیرکل میراث فرهنگی استان و دبیر هماهنگی خدمات سفراستان اصفهان از آمادگی ستاد هماهنگی سفر استان جهت اسکان روزانه ۲۰۰ هزار گردشگر نوروزی در سرتاسر اصفهان همزمان با نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فریدون اله‌یاری در هفتمین و آخرین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان در سال ۱۳۹۴ با اعلام این مطلب افزود: بیش از یکصد هتل اصفهان با ظرفیت ۶۰ هزار گردشگر آماده پذیرائی از گردشگران نوروزی هستند.

اصفهان آماده اسکان روزانه ۳۰۰ هزار گردشگر

وی همچنین تصریح کرد: با تمهیدات ستاد هماهنگی سفر استان اصفهان منازل استیجاری در اصفهان نیز دارای ظرفیتی بالغ بر ۹۰ هزار گردشگر هستند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همچنین به سایر ظرفیت‌های پذیرش گردشگر در استان اشاره کرد وافزود: کمپینگ‌های دائم و موقت گردشگری در سطح استان آماده پذیرائی از۵۰ هزار نفر و همچنین ستاد اسکان سفر آموزش و پرورش نیز از آمادگی لازم برای پذیرائی از ۸۰ هزار گردشگر در طول ایام نوروز برخوردار است.

اله‌یاری همچنین تاکید کرد: براساس توافقات به عمل آمده تمهیداتی اندیشیده شده تا هماهنگی لازم جهت اسکان گردشگران صورت پذیرد به گونه‌ائی که تلاش شده تا ابتدا ظرفیت هتل‌ها جهت گردشگران تکمیل شود و سپس گردشگران جهت اسکان به سایر اسکان سراهای ستاد سفر استان هدایت شوند، با این وصف اولویت اول ما جهت اسکان گردشگران، هتل‌ها ومهمان‌پذیرهای استان است.

 پایان پیام

کد خبر : 14772 ساعت خبر : 12:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14772
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات