در آستانه نوروز هتل‌های خرم‌آباد پر شدند

در آستانه نوروز هتل‌های خرم‌آباد پر شدند

پایگاه خبری گلونی: امروز حوالی عصر ترافیک ورودی شهر خرم‌آباد آن قدر سنگین بود که حس کنجکاوی من را تحریک کرد تا خبری از وضعیت مسافران و هتل‌های شهر بگیرم. پس گوشی تلفن را برداشتم و در جست‌و‌جوی یک اتاق خالی به هتل‌های شهر زنگ زدم.

خدمتتان عرض کنم هتل جهانگردی خرم‌آباد واقع در میدان کیو تا ۱۳ فروردین اتاق خالی ندارد. هتل شهرداری واقع در خیابان شریعتی در حال حاضر همه اتاق‌هایش پر است اما ممکن است طی چند روز آینده تعدادی از اتاق‌ها خالی شود. هتل ارشیا در حال حاضر یک اتاق دو تخته خالی دارد اما امکان رزرو تلفنی وجود ندارد و باید حضوری مراجعه کنید. هتل عطر سه روز آینده ممکن است یک یا دو اتاق خالی شود ولی در حال حاضر پر است. هتل کارون هم حالا حالاها خالی ندارد ولی می‌شود برای هفته دوم تعطیلات نوروزی به صورت تلفنی رزرو کرد.

در آستانه نوروز هتل‌های خرم‌آباد پر شدند

مرکز اقامتی کاسین هم وضعیتی مشابه هتل کارون دارد و اگر می‌خواهید در این مرکز اقامتی باشید از حالا می‌توانید برای هفته دوم رزرو کنید. هتل شقایق پر است و فعلا خبری از خالی شدن اتاق‌هایش نیست. هتل سالیز هم تا پایان نهم فروردین اتاق‌هایش در دست مسافران است.

مجموع ظرفیت این هتل‌ها که ما بررسی کردیم ۴۴۶ تخت است. خرم‌آباد در حال حاضر حدود ۸۵۰ تخت (هتل و مسافرخانه) وجود دارد که تقریبا هیچ است. این تعداد تخت به‌ویژه در نوروز اصلا جواب‌گوی مسافران نیست اما جالب این است که همین تعداد اما در نیمه دوم فروردین تعداد تخت خالی زیادی دارد. یعنی گردشگر به طور پراکنده و تمام سال به خرم‌آباد سفر نمی‌کند و ترافیک نوروزی را نباید به حساب رونق گردشگری گذاشت.

گزارش بالا وضعیت بخشی از هتل‌های شهر خرم‌آباد بود. با سه هتل دیگر هم تماس گرفتم ولی موفق به صحبت نشدم. خلاصه کلام این‌که اگر می‌خواهید هفته دوم به شهر خرم‌آباد سفر کنید بهتر است از حالا، از همین حالا که این گزارش را می‌خوانید گوشی تلفن را بردارید و اتاق مورد نظر خودتان را رزرو کنید:

هتل‌های خرم‌آباد:
هتل شقایق: میدان امام حسین/ تلفن: ۳۳۴۲۵۷۰۰
هتل شهرداری خرم‌آباد: پارک شریعتی/ تلفن: ۳۳۳۳۳۹۰۰
هتل ارشیا: خیابان ساحلی – دریاچه کیو – روبروی میدان ساکی/ تلفن: ۳۳۲۴۰۷۵۵
هتل فردیس: کیلومتر ۵ جاده الشتر – روبروی پادگان حمزه/ تلفن: ۳۳۳۰۱۸۰۰
هتل سالیز: میدان امام – خیابان شهید کاکاوند/ تلفن: ۳۳۴۳۰۶۰۸
هتل عطر: خیابان انقلاب – جنب جهاد/ تلفن: ۳۳۲۳۶۴۲۷
جهانگردی سراب‌کیو: میدان کیو – جنب صدا و سیما/ تلفن: ۳۳۲۲۵۶۷۲
مهمانپذیر گهر: خیابان شریعتی – روبروی پمپ بنزین/ تلفن: ۳۳۳۰۳۲۶۰
هتل کارون: خیابان شریعتی/ تلفن: ۳۳۳۰۵۴۰۸
خانه معلم: میدان کیو، فاز یک، هنر دوم/ تلفن: ۳۳۲۰۱۱۸۱
هتل و مجتمع گردشگری رنگین‌کمان: خیابان شهدای شرقی، چهارراه رنگین‌کمان تلفن: ۳۳۳۳۶۲۰۵
رصدخانه و مرکز اقامتی پذیرایی کاسین: بام خرم‌آباد/ تلفن: ۰۹۱۶۷۱۶۲۱۶۹

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 14819 ساعت خبر : 10:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14819
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات