ارائه خدمت به گردشگران بیشه مثبت است

ارائه خدمت به گردشگران بیشه مثبت است

بازدید آقای الهی بازرس عالی ارزیابی عمل‌کرد ستاد اجرایی خدمات سفر سازمان میراث فرهنگی کشور از تاسیسات گردشگری منطقه بیشه.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آقای الهی بازرس عالی عمل‌کرد ستاد اجرایی خدمات سفر به همراه مهدی بهاروند معاون گردشگری استان، از منطقه گردشگری آبشار بیشه بازدید بعمل آوردند. وی ضمن بازدید از آبشار زیبای بیشه، از اماکن اقامتی و پذیرایی نیز سرکشی به‌عمل آورد و از نزدیک بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نظارت نمودند.

آقای الهی، ارائه خدمت به گردشگران را در این منطقه مثبت ارزیابی کرد و از نقطه نظرات گردشگران و میزان رضایت‌مندی آنان اطلاع حاصل نمودند.

ارائه خدمت به گردشگران بیشه مثبت است

چگونه به آبشار بیشه برویم؟

از مسیر راه‌آهن دورود به وسیله قطار در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی دورود است و حدود ۳۵ دقیقه با شهرستان دورود فاصله دارد واز طریق ماشین ۱۳۰ کیلومتربا دورود فاصله دارد.

این آبشار در کنار ایستگاه راه‌آهن بیشه در مسیر تهران-جنوب قرار گرفته‌است. دسترسی ماشین رو و آسفالته به این آبشار از طریق شهر خرم‌ آباد که حدود ۶۰ کیلومتر مسافت را باید طی کرد. راه دسترسی آسفالته از راهِ شهرستان خرم‌ آباد در دل کوه‌های زاگرس و در بخش پاپی است.

شما باید از پلیس راه خرم آباد در جاده تهران راه بیشه را در پیش بگیرید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گلونی، منطقه بیشه و آبشار زیبایش، پربازدیدترین منطقه گردشگری لرستان است و در روزهای تعطیل پذیرای سیل مسافران و گردشگران است. اما این منطقه به اندازه بازدید و اهمیت خود هنوز از نظر امکانات پیشرفت نداشته است.

یکی از مهمترین مشکلات در رسیدن به آبشار، نبود تابلوهای راهنمایی در مسیر است. به‌ویژه در تقاطعی که از یک سو به جاده سراسری و روستای آبستان می‌رود و از سوی دیگر به سمت جاده سپیددشت می‌رود.

سال‌هاست بازدیدکنندگانی ک برای نخستین بار به آبشار بیشه می‌روند، هنگامی که به این سه راهی می‌رسند سردرگم می‌شوند و اگر راه‌بلدی آنجا نباشد به اجبار یا نتظر می‌مانند تا خودرویی عبور کند و از آن مسیر درست را بپرسند و یا یکی از دو مسیر پیش رو را در پیش بگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 15227 ساعت خبر : 0:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15227
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات