اپلیکیشن رسمی جشنواره فعال شد

نسخه انگلیسی اپلیکیشن رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر در دسترس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نسخه انگلیسی اپلیکیشن رسمی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر ویژه سیستم عامل اندروید در کافه بازار منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

دسترسی به اخبار، گزارش‌ها، گفت‌وگوها، تصاویر، ویدیوها، قوانین و فراخوان‌های مربوط به جشنواره جهانی فیلم فجر، از جمله امکانات این اپلیکیشن است. مشخصات فیلم‌ها و مهمانان، کتاب راهنمای بازار، کاتالوگ جشنواره، جدول نمایش‌های جشنواره، برنامه ورکشاپ‌ها، دارالفنون، بخش دانشگاهی و سایر اطلاعات جشنواره به زودی روی این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

همچنین نسخه فارسی و انگلیسی این اپلیکیشن ویژه سیستم‌های iOS که برای استفاده علاقه‌مندان طراحی شده، به زودی فعال می‌شود.

اپلیکیشن رسمی جشنواره غیر از سایت رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر به آدرس www.fajriff.com/app/fajr-en-v2.1.apk ، از طریق سایت کافه بازار cafebazaar.ir/app/fajr.international.filmfestival.en/?l=en نیز قابل نصب روی گوشی است.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه با دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پایان پیام

جشنواره جهانی فیلم فجر

بخش بین‌الملل جشنوراه فیلم فجر نیز به صورت جداگانه بعد از بخش جشنواره سینمای ایران در پنج بخش مختلف برگزار می‌گردد. به جز سیمرغ بلورین که برای بهترین فیلم اهدا می‌شود، سیمرغ سیمین برای دیگر رده‌های اهدا می‌شود. جایزه محمد امین و جایزه بین المذاهب از دیگر جوایز این جشنوراه است.
جشنوارهٔ فیلم فجر مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره فجر تا سال ۱۳۷۴ فقط به تولیدات سالانهٔ سینمای ایران می‌پرداخت. از سال ۱۳۷۴ جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و علاوه بر سینمای ایران، در بخش بین‌الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان می‌پردازد. در بخش‌های رقابتی این جشنواره، شرکت کنندگان برای کسب جایزهٔ مخصوص که «سیمرغ بلورین» نام دارد با هم رقابت می‌کنند. دیپلم افتخار و لوح زرین از دیگر جوایز این جشنواره می‌باشند. طی سالیان اخیر مسابقه‌های سینمای مستند، فیلم کوتاه و مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی نیز به بخش‌های سینمای ایران اضافه شده‌است. در ابتدای جشنواره آیین بزرگداشت یک هنرمند برگزار می‌شود و در انتها هم جوایز ویژه و مردمی به فیلم انتخاب شده با رای مردم داده می‌شود.

کد خبر : 16363 ساعت خبر : 2:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16363
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات