تمرین برای برگزاری یک جشنواره استاندارد

دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر و تیم برگزارکننده این رویداد بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ فروردین ماه، به شکل تمرینی و نمایشی، مراحل مختلف برگزاری این رویداد را اجرا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این مانور که با حضور تیم برگزارکننده سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو انجام شد، رضا میرکریمی و مدیران جشنواره، از بخش‌های مختلف بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفتند. دبیر جشنواره، با حضور در محوطه بازار، ستاد خبری، فودکورت، دارالفنون و … از جزئیات برنامه های هر بخش و اجرایی شدن امور با خبر شد تا نحوه ارائه خدمات به مهمانان و مخاطبان این دوره از جشنواره، با کمترین میزان خطا و کاستی همراه باشد.

زمانی که دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و مدیران جشنواره در ستاد خبری حضور یافتند، دکتر حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هم به کاخ جشنواره آمد و از روند پیشرفت امور مطلع شد. دکتر ایوبی و میرکریمی درباره سایت جشنواره و اپلیکیشن آن، نحوه صدور کارت و … سوالاتی مطرح کردند. در ادامه، دکتر ایوبی به طبقات و بخش‌های کاخ جشنواره سر زد و توضیحات دبیر جشنواره و مدیران را شنید. حضور تیم برگزارکننده این رویداد، حال و هوایی خاص به پردیس چارسو داده بود. یک روز پیش از آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه، کاخ جشنواره رونق گرفته بود و در هر گوشه آن، گروهی مشغول به کار بودند تا برای برگزاری یک جشنواره استاندارد آماده شوند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه به شکل ویژه برای نمایندگان رسانه‌ها آغاز می‌شود. برنامه‌های این جشنواره به شکل رسمی از چهارشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 16666 ساعت خبر : 2:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات