آلبوم تصویری خداوندان اسرار شجریان منتشر می‌شود

آلبوم تصویری خداوندان اسرار” با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری، به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد هم‌زمان با عید فطر منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آلبوم تصویری “خداوندان اسرار” دومین اثر از پروژه‌ی “آیینه‌ها” با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری، به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد همزمان با عید فطر منتشر می‌شود.

آلبوم تصویری “خداوندان اسرار” که توسط  نشر ایران‌گام آماده انتشار شده، شامل دو بخش است. در بخش اول آن ساز و آوازی بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام “رهایی” در سه پرده “مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه”  بر روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است. در این اثر علاوه بر ساخته‌های سهراب پورناظری، قطعه‌ای از ساخته‌های کیخسرو پورناظری با نام  یاوران آمده است که پیش از این در آلبوم “حیرانی” منتشر شده بود و حالا سهراب پورناظری با نگاهی متفاوت آن را تنظیم و همایون شجریان اجرا کرده است.

در آلبوم تصویری “خداوندان اسرار”  آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای) حسین رضایی نیا (دف)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، حمید خوانساری (به ربت) و داریوش آذر (بأس) و سهراب پورناظری ( تنبور) همکاری دارند.  در این اثر همچنین مجتبی میرتهماسب به عنوان مشاور کارگردان و مجری طرح فعالیت کرده است.

لازم به ذکر است، “خداوندان اسرار” در سال ۹۱ در قالب یک تور کنسرت در تهران و چندین شهرستان برگزار شد و سال گذشته آلبوم صوتی این اثر نیز به انتشار درآمد.

پایان پیام

کد خبر : 19996 ساعت خبر : 9:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات