مردم منتظر آلبوم کمان‌آوا باشند

علی‌اکبر شکارچی سرپرست گروه کمان‌آوا درباره استقبال مردم به‌ویژه جوان‌ها از کنسرت پژوهشی کمان‌آوا به پایگاه خبری گلونی گفت: به گمانم ما به بنیان‌هایی که مردم به آن‌ها وصل هستند پرداختیم، یعنی هیچ چیز مثل شعر و موسیقی نیست که انسان‌ها و مردم و بچه‌هایشان را به سرزمین‌شان وصل کنند. به همین خاطر چون به ریشه‌ها پرداختیم و این‌ها وصل است به بنیان‌های فرهنگی‌شان مثل شعر و موسیقی و ترانه که خیلی‌هایشان واژگانشان هستند، نتیجتا برای شما یک جاذبه پیدا کرده که باعث سربلندی ماست که این‌ها این تقاضا را دارند.

شکارچی که با گروهش به شهرهای مختلف ایران سفر کرده است و کنسرت لری برگزار کرده است  وقتی استقبال مردم را در تالار وحدت مشاهده کرد، لحظاتی گریست.  او درباره استقبال مردمی گفت: بله، همین‌طور است. هم خانواده‌ها و هم جوانان و کسانی که حضور داشتند و واقعا باعث من بود که این همه ابراز احساسات مردم بود که من اصلا بی‌اختیار به شوق دیدن روی آن‌ها و استقبالی که کردند، لحظاتی بغضم گرفت.

این استاد موسیقی لری وعده داد که به‌زودی آلبوم این کنسرت وارد بازار شود. در گروه کمان آوا آقایان علی اکبر شکارچی، فرج علی‌پور، محمدباجلاوند، فرشاد سیفی و حامد فیضیان به اتفاق خواننده و نوازنده کمانچه‌ و نیز شهاب خاکسار نوازنده تمبک هنرنمایی می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 23070 ساعت خبر : 8:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23070
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات