در شهرهای شمالی کنسرت برگزار نکنید

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: خبر مهم امروز درباره برگزاری کنسرت در نوشهر است. تقریبا همه خبرگزاری‌ها و سایت‌ها نوشته‌اند: «گروه موسیقی «همنوازان فاخته» در اولین جمعه پاییزی سال ۱۳۹۵ در شهر نوشهر به اجرای کنسرت می‌پردازد، در حالی که حدود هفت سال است، هیچ کنسرتی در این شهر برگزار نشده است.»
اما شما بهتر از من می‌دانید که در نوشهر نمی‌شود کنسرت برگزار کرد. ضمن تقدیر از همه کسانی که در هفت سال گذشته مانع برگزاری کنسرت در نوشهر شده‌اند برخی موانع برگزاری کنسرت در نوشهر را خدمت‌‌تان عرض می‌کنیم.
وقتی در طول هفت سال در یک شهر کنسرت برگزار نشود مردم به نبودن کنسرت عادت می‌کنند و اگر ناگهان در آن شهر کنسرت برگزار بشود ممکن است برخی فکر کنند که دوره کنسرت برگزار نشدن سر آمده است. در حالی که اتفاقا دوره لغو کنسرت و منع کنسرت تازه آغاز شده است و شهرها یکی پس از دیگری در لغو کنسرت بر یکدیگر پیشی می‌گیرند.
نکته مهم آب‌وهوای نوشهر است. در شهرهای شمالی آن هم در هوای ملس آغاز پاییز نباید کنسرت برگزار کرد چون جوانان وطن همین طور نزده می‌رقصند و اگر کسی برایش ضرب هم بگیرد واویلا می‌شود.
اصولا در شهرهایی که ساحل دارند نباید کنسرت برگزار کرد. چون جوانان یا از ساحل می‌آیند در کنسرت می‌نشینند و یا بعد از کنسرت می‌روند در ساحل می‌نشینند. معایب ساحل را هم شما بهتر از من می‌دانید چیست! متاسفانه برخی تا ساحل می‌بینند از خود‌بی‌خود می‌شود و گریبان چاک می‌کنند. حالا فکر کنید یک جماعتی که قبلا گریبان دریده‌اند بیایند توی کنسرت و یا بعد از کنسرت بروند توی ساحل. شما باشید و بعد از کنسرت پای‌تان به ساحل باز شود به دریدن گریبان اکتفا می‌کنید؟ نمی‌کنید که!
خلاصه که از همه مسئولین نوشهر درخواست می‌کنیم زحمت هفت ساله برادران را هدر ندهند و کاری کنند که ان‌شاالله دهمین سالگرد برگزار نشدن کنسرت در نوشهر را جشن بگیریم.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 25558 ساعت خبر : 6:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25558
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات