فروشنده در راه لندن

هفتمین ساخته اصغر فرهادی در بخش Debate جشنواره فیلم لندن به نمایش درمی‌آید. این بخش مخصوص فیلم‌هایی است که اولین نمایش آن‌ها در جشنواره‌های دیگر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از شرکت در جشنواره کن و متعاقب آن جشنواره‌های مونیخ و آمستردام، که با کسب جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم کن، جایزه بهترین فیلم جشنواره مونیخ و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره آمستردام همراه شد، در شصتمین جشنواره فیلم لندن نیز «فروشنده» در دو روز نمایش داده می‌شود. «فروشنده» در روزهای پانزهم و شانزدهم اکتبر همزمان با بیست و چهارم و بیست و پنجم مهرماه در لندن اکران خواهد شد.

جشنواره فیلم لندن، بزرگ‌ترین رویداد سینمایی بریتانیا به حساب می‌آید و هر ساله میزبان فیلم‌های سینمایی بلند و کوتاه از کشورهای مختلف است. این جشنواره وجه رقابتی کمتری دارد و بیشتر به این خاطر شهرت دارد که فیلم‌های بسیار زیادی را در مدتی طولانی نمایش می‌دهد و بهترین جشنواره برای پیگیری جریان یک‌ساله سینمای هنری است.

بهش «دیبیت Debate» جشنواره فیلم لندن، میزبان فیلم‌هایی‌ست که پیش از این در جشنواره‌های معتبر گذشته جایزه گرفته‌اند و به همین دلیل با توجه به قانون این جشنواره، امکان حضور در بخش رقابتی جشنواره فیلم لندن را ندارند.

شصتمین جشنواره فیلم لندن، از تاریخ پنجم تا شانزدهم اکتبر (چهاردهم تا بیست و پنجم مهر ماه) در لندن برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 24549 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات