ماجرای کتابخانه شهری خرم‌آباد

ماجرای کتابخانه شهری خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: فردای افتتاح این کتابخانه برای اهدای کتاب‌های خودم به پارک کیو رفتم که دیدم یکی از آنان خرد شده است و کتاب‌هایش را برده‌اند. از کتابخانه شکسته شده عکس و فیلم گرفتم و در پایگاه خبری گلونی منتشر کردم. من کسی بودم که نخستین مصاحبه را با مردم درباره این کتابخانه انجام دادم و نخستین عکس حضور دانش‌آموزان در کنار این کتابخانه‌ها را هم خودم گرفتم و بعد از آقای شهبازی دومین کسی بودم که کتاب اهدا کردم.
ما ایرانی‌ها و خرم‌آبادی‌ها یک عیب بزرگ داریم. وقتی باید باشیم نیستیم و وقتی نباید باشیم هستیم. برخی فعالان فرهنگی و خبرنگاران فردای روزی که کتابخانه شکست، در خواب بودند و شاید دو روز این کتابخانه شکسته را رها کردند اما وقتی دیدند خبر همه جا پیچیده است کمپین‌ اهدای کتاب راه انداختند و حالا دارند صد نسخه صد نسخه کتاب به این کتاب‌خانه‌ها اهدا می‌کنند.
برخی از من و گلونی گله کرده‌اند که چرا این خبر را منتشر کردی؟ در پاسخ باید بگویم اگر خبرش منتشر نمی‌شد که تو الان کمپین اهدای کتاب نمی‌زدی برادر. به هر حال باید بدانیم در عصری زندگی نمی‌کنیم که بشود چیزی را پنهان کرد.

ماجرای کتابخانه شهری خرم‌آباد

نکته مهم‌تر نوشته سلیمان میرزاپور است که ورای کتابخانه را دیده است و عملکرد شهرداری را نقدی جدی کرده است.
آنهایی که نشسته‌اند و فریاد می‌زنند گلونی با انتشار این عکس‌ها آبروی قوم لر را برد باید بدانند که این افکارشان سال‌هاست ضد توسعه خرم‌آباد عمل کرده است. بدیهی است در هر شهری کسانی هستند که اموال عمومی را خراب می‌کنند و این ربطی به قومی خاص ندارد. من با صدای بلند اعلام می‌کنم که رسانه‌های به‌به‌ چه‌چه‌ کن به درد مردم نمی‌خورند و ضد توسعه عمل می‌کنند.
حالا تو سرپوش بگذار هی بگو ما لرها از بیخ تاریخ فرهنگ داشته‌ایم اما با گفتن تو که چیزی درست نمی‌شود. دارم دارم حساب است نه داشتم داشتم.
نکته آخر: امیدوارم عملکرد شهرداری خرم‌آباد درسی باشد برای دیگر شهرداری‌ها تا کارهای فانتزی را در مکان‌های سوت‌وکور انجام ندهد.
مسئولان شهرداری بدانند آن کتابخانه‌ای که در زیباکنار است آن قدر بدجاست که ممکن است دوباره شکسته شود. من جای شما بودم از آنجا برش می‌داشتم.
باقی بقای‌تان
پایان پیام

کد خبر : 27192 ساعت خبر : 10:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27192
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات