مدیری در برابر ظریف بازنده است

مدیری در برابر ظریف بازنده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نخستین بار نیست که در برنامه‌های مهران مدیری کنایه‌ای خاص و شدیدالحن به یک گروه سیاسی زده می‌شود و نخستین بار هم نیست که مدیری این گونه وارد بازی‌های سیاسی شده است. سال ۱۳۸۲ مهران مدیری در سریال نقطه چین به ماجرای تحصن نمایندگان در دوره ششم مجلس واکنش نشان داد و با آن شوخی کرد. قصه از این قرار بود که کاسبی تصمیم می‌گیرد جزو هیئت مدیره صنف خودش باشد اما بعد از ثبت‌نام صلاحیتش از طرف اتحادیه رد می‌شود و این فرد به همراه دوستانش تحصن می‌کند. آنها جلوی چشم خبرنگاران به خودشان سرم وصل می‌کنند اما وقتی کسی نیست یواشکی غذا می‌خورند.

مدیری در برابر ظریف بازنده است

حالا دوباره مهران مدیری در عالم سیاست خبرساز شده است و این بار حریفش البته نه نمایندگان شکست خورده متحصن بلکه چهره‌‌ای همچون محمدجواد ظریف است. دست‌کم برداشت بسیاری از مخاطبان این گونه بوده است که مهران مدیری به تیم هسته‌ای و برجام انتقاد کرده و گفته است:  «عده‌ای جرات کردند وارد عملیاتی شوند که به آن‌ها گفته شده بود، برگشتی در آن نیست. اگر ما بودیم چه کار می‌کردیم، امروز که شرایط کاملا عادی است، جواب آن دل و جرات خارق‌العاده را با سازش‌کاری و منفعت‌طلبی می‌دهیم. اگر دل و جرات بعضی از کارها را ندارین، چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرات می‌خواهد، تو که نمی‌تونی بتمرگ خانه‌ات».

اما پس از واکنش‌ها، مدیر روابط عمومی پروژه‌های مهران مدیری از طرف او متنی را به شرح ذیل منتشر کرده است:

«به نام خالق زیبایی‌ها. در برنامه «دورهمی» راجع به هر موضوعی که صحبت می‌شود، هیچ شخص خاص یا جناح سیاسی یا جریان مشخصی در نظر نیست. «دورهمی» فقط به نقد نقاط تاریک و روشن خصلت‌های انسانی می‎پردازد… با احترام »

حالا محبوبیت مهران مدیری در مقابل مجبوبیت ظریف قرار گرفته است. آیا مدیری اتفاقی چنین جمله‌ای گفت؟ آیا خوشحالی طیف منسوب به برخی چهره‌های سیاسی از این اتفاق اتفاقی است؟ آیا هنرمند باید چنین در میانه سیاست‌مداران قرار بگیرد؟ آیا مدیری به این رویه ادامه خواهد داد؟ آیا مدیری در برابر ظریف برنده شده است؟ آیا مردم با گله او از دولت همراهی کرده‌اند؟

پایان پیام

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

کد خبر : 29291 ساعت خبر : 10:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29291
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات