سلفی عجیب رامبد جوان

سلفی عجیب رامبد جوان

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: شواهد نشان داده همین که شما با یک موضوعی مخالفت کنید، کافی است. اگر بازیگر باشید که چه بهتر. این مخالفت شما یک مخالفت معمولی نیست. معلوم می شود چقدر اهل کمالات هستید. سیاستمدار هم باشید کار راه انداز است. منتها به شیوه خاص خودش. همین الان، صدها مسئول داریم که می گویند آلودگی هوا بد است. سرطان‌زاست. شما با همین حرف، آرامش نمی‌گیرید که چه مسئول آگاهی دارید؟ حالا کارخانه‌های آلوده کننده را هم تعطیل نکنند که نکنند. تصویب یا اجرای لایحه را هم بیاندازند پشت گوش‌شان. مهم حرف است که زیباست. کلّا عمل، کشک است. برای همین عمل کردن، به کشکک زانوی هیچ مسئولی نیست. یعنی همین قدر که بگویید یک کاری، بد است خودش سرعت فرهنگ‌سازی را بالا می‌برد. حالا ما یک فرهنگ‌سازی می‌گویم شما فرهنگ‌سازی می‌شنوید.

مثلا اگر مجری خندوانه باشید بعد صبح تا شب به مردم بگویید سلفی عجیب و غریب نگیرید، زشت است، عیب است، شورش را درآوردید. بعد یک روز که فرید جنگلبردز می‌رود کاخ جشنواره، فیلم ببیند سر راه، خودش را ولو می‌کند روی زمین و سلفی می‌گیرد.

سلفی عجیب رامبد جوان

اشکالش کجاست واقعا؟ مورد زیاد داریم که دست به تکذیب‌شان خوب است. حالا رامبد جوان، بد کرده که سندروم سلفی‌گیری در جامعه را تکذیب نکرده؟ تازه کلّی هم تایید کرده. کلّی هم گفته هر سلفی جا و هر عکسی، مکانی دارد. حالا این وسط یک سلفی هم گرفته. مردم هم پای پُستش، تشویقش کردند که آفرین رامبد، باریکلا به این روحیه. که خب به این موضوع می گویند ترویج شادی. حالا شما بیایید بگویید سلفی عجیب و غریب فلان است و بهمان و منتقد سلفی عجیب و غریب باشید. فقط موقع برگشت، یک سلفی عجیب و غریب هم بگیرید مانعی ندارد.

پایان پیام

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

کد خبر : 34621 ساعت خبر : 2:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34621
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

این جلف بازیا از رامبد معمولیه