قدرت‌ فیلم‌های ایرانی از موشک‌های بالستیک بیشتر است

هاروی واینشتاین تهیه‌کننده پرقدرت هالیوودی در کنفرانس قدرت فیلم از آخرین ساخته اصغر فرهادی «فروشنده» به عنوان فیلم محبوبش نام برد و فیلم‌هایی چون فروشنده را قدرت‌مندتر از موشک‌های بالستیک توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، واینشتاین در این کنفرانس گفته است: «فیلم‌های ایرانی مانند فروشنده از آزمایش موشک‌های بالستیک در متحدکردن مردم کشور ما و ایران به مراتب قدرت بیشتری دارند.» واینشتاین که خود یهودی است با استناد به این فیلم به شدت به قانون مهاجرت ترامپ انتقاد کرد.

او با انتقاد از این سیاست مهاجرتى، از تصمیم اصغر فرهادى براى نرفتن به مراسم اسکار امسال حمایت کرد. واینشتاین که در انستیتوى رویال در کنفرانسى به نام “قدرت سینما و تصویر” سخنرانى مى‌کرد، گفت: «اگر ممنوعیت ورود این هفت کشور ادامه پیدا کند، وحشتناک است. ما اثر این اتفاق را بر نامزدى فروشنده فرهادى در اسکار دیده‌ایم. بنابراین وقتى شما در اثر یک قانون شروع به از دست دادن استعدادها مى‌کنید -مخصوصا کسى که نامزد اسکار است و قبلا هم برنده اسکار بوده- این اتفاق بدتر به نظر مى‌آید.»

هاروی واینشتاین از تهیه‌کنندگان پرنفوذ هالیوود و از تاسیس کنندگان میراماکس ۶۵ سال دارد و از دهه هفتاد وارد هالیوود شده و تهیه فیلم‌های پراهمیتی مثل «دارودسته‌های نیویورکی»، «یک هفته با مریلین»، «مالنا» و «شکسپیر عاشق» را برعهده داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 35247 ساعت خبر : 0:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35247
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات