چهارمین نشست پژوهشی موسیقی فیلم برگزار می‌شود

چهارمین نشست پژوهشی موسیقی فیلم برگزار می‌شود

جان ویلیامز و میراث موسیقی فیلم دوران طلایی هالیوود، درچهارمین نشست پژوهشی موسیقی فیلم  پنج‌شنبه ۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نشست ابتدا به پیشینه هالیوود ، ورود صدا و موسیقی به هالیوود اشاره و سپس آثار آهنگسازان آلمانی – اتریشی این نسل نظیر ( مکس اشتاینر، اریش ولفگانگ کرنگلد و فرانس وکسمن) ، واژگان کلیدی موسیقی فیلم ، شرح تفصیل مقوله ” صدای هالیوودی” بررسی می‌شود.

پیش از این موسیقی فیلم در ژانر حماسی – تاریخی با بررسی آثار آهنگسازان ( میکلوش روژا، دیمیتری تیامکین، آلکس نورث و المر برنشتاین ) ، ظهور آهنگسازی انقلابی به نام ” برناردهرمن” و ” چالش صدای هالیوودی”و ” ارکستراسیون نامتعارف” ، تغییر انقلاب گونه موسیقی فیلم برنارد هرمن در آثار کارگردان‌های بزرگی چون آلفرد هیچکاک ، اورسون ولز، فرانسوا تروفو و مارتین اسکورسیزی در سلسله نشست‌های موسیقی فلیم در دوران طلایی هالیوود مورد بررسی قرار گرفت.

چهارمین نشست پژوهشی موسیقی فیلم برگزار می‌شود

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

ایران از اعضای مؤسس سازمان ملل متحد، سازمان اکو، جنبش عدم تعهد، سازمان کنفرانس اسلامی و اوپک است. سیستم سیاسی کنونی ایران بر اساس قانون اساسی ۱۳۵۷ (۱۹۷۹) بنا شده‌است که ترکیبی از یک دموکراسی نیابتی (دموکراسی پارلمانی یا مجلسی) با یک حاکمیت دینی است که فقهای اسلامی تحت یک مفهوم (رهبر ایران) بر آن حکمرانی می‌کنند. حکومت مشروطه سلطنتی دودمان پهلوی در ایران با انقلاب ۱۳۵۷ سرنگون شده و نظام جمهوری اسلامی جایگزین شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 32876 ساعت خبر : 0:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32876
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات