تجهیز ۵۰ مکان گردشگری چهارمحال و بختیاری به وای‌فای

تجهیز ۵۰ مکان گردشگری چهارمحال و بختیاری به وای‌فای

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نوروز امسال ۵۰ مکان گردشگری استان به وای‌فای مجهز می‌شود .

به ‌گزارش پایگاه خبری گلونی، گودرز امیری در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اینترنت و وای‌فای حداقل در ۵۰ مکان گردشگری و محل اسکان مسافران پوشش داده شود تا مسافران بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران نوروزی باید ارتقا یابد و پزشک مورد نیاز در مراکز درمانی و اورژانس مستقر شود.

امیری تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام دهد و گروه‌های بازرسی را به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی فعال کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی فرهنگی چهارمحال و بختیاری به منظور جلوگیری از بروزخسارت‌های جانی و مالی در چهارشنبه سوری برنامه‌ریزی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مرغ، گوشت، میوه و کالاهای اساسی مردم و مسافران در نوروز تامین و ذخیره سازی شده است.

وی عنوان کرد: در نوروز امسال تمامی مراکز شبانه روزی شهرکرد و در روستاها نیز فعال و در مراکز شلوغ نیز اکیپ‌های ۱۱۵ مستقر است.

خدمات رسانی به مسافران نوروزی همه ساله در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می شود .

فرماندار شهرکرد گفت: به منظور خدمات دهی به مسافران نوروزی ۳۰۰ واحد اقامتی، هتل و مهمانسرا در این شهرستان فعال خواهد بود.

 حمید ملک­پور در نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: تمامی شهرداران باید زمینه معرفی شهر­های خود را در میادین اصلی، ورودی‌ها و محورهای مواصلاتی به گونه‌ای آماده سازی کنند که حال و هوای نوروز داشته باشد.
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مسافران نوروزی در شهر شهرکرد اقامت دارند، تصریح کرد: ۲۷ آموزشگاه شامل ۳۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران در این شهرستان تجهیز شده است.
فرماندار شهرکرد از توزیع میوه شب عید در ۲۴ نقطه این شهرستان خبر داد و افزود: سیب مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری انبار شده اما برای جبران کسری میوه پرتقال از خارج از کشور واردات صورت گرفته که سهمیه نیز به استان اختصاص یافته است.امسال به دلیل سرما زدگی باغات پرتقال در شمال کشور، ۳۵۰ تن از این میوه از جنوب کشور خریداری و در استان انبار شده است.

پایان پیام

کد خبر : 37353 ساعت خبر : 0:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37353
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات