توضیح شهرداری خرم‌آباد درباره تخریب یک منزل

توضیح شهرداری خرم‌آباد درباره تخریب یک منزل

کلیپی از خانه‌ای تخریب شده در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک زن در محله کوی فلسطین خرم‌آباد، شهرداری را عامل تخریب خانه می‌داند؛ شهرداری خرم‌آباد در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری خرم‌آباد شامگاه جمعه با ارائه جوابیه شهرداری عنوان کرد: در پی انتشار یک ویدئو مبنی بر تخریب غیرقانونی یک واحد مسکونی در محله کوی فلسطین شهر خرم‌آباد، شهرداری خرم‌آباد ضمن رد شایعات پیرامون این موضوع، مراتب ذیل را برای تنویر افکار مردم فهیم و آگاه به اطلاع می‌رساند.

در این جوابیه آمده است: ملک مذکور یکی از ۱۰ ها ملک در مسیر تعریض و توسعه شهری واقع در محدوده مورد نظر بوده است که تمامی این املاک ظرف مدت محدودی یک به یک به صورت قانونی و توافقی تملک و تخریب شده‌اند و این ملک نیز آخرین مورد این املاک بوده است.

توضیح شهرداری خرم‌آباد درباره تخریب یک منزل

این جوابیه می‌افزاید: با توجه به اینکه مالکیت عرصه ملک مذکور در اختیار دولت بوده است، شهرداری خرم‌آباد ضمن توافق با اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی، توافقات اولیه با ساکنان این ملک را انجام داده و و مقرر شده است در ازای مبلغ کارشناس رسمی دادگستری، ساختمان مورد نظر تخریب شود که در همین زمینه نیز شهردار خرم‌آباد خود با مراجعه به منزل مالک، توافقات لازم را به عمل آورده است.

در این جوابیه آمده است: به رغم توافقات صورت گرفته، شهرداری خرم‌آباد ضمن رعایت کامل قوانین، مجوزها و آرای لازم برای تخریب را از مراجع ذی‌صلاح اخذ و اخطارهای مکرری برای تخلیه به ساکنان ابلاغ نموده است.

این جوابیه می‌افزاید: سرانجام پس از طی روال قانونی، ملک مذکور در حالیکه کاملاً تخلیه و خالی از سکنه بوده است، تخریب شده و شهرداری نیز موظف است طبق توافقنامه امضا شده و جهت حمایت از مالک مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به مالک پرداخت نماید.

کلیپی در شبکه‌های مجازی به ویژه اینستاگرام و تلگرام منتشر شده است که یک زن در آن ادعا می‌کند خانه‌اش بدون هماهنگی و حکم تخریب توسط شهرداری خرم‌آباد همراه با اثاثیه تخریب شده است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 36398 ساعت خبر : 0:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36398
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات