ظرفیت‌ لرستان برای تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری

ظرفیت‌ لرستان برای تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری

لرستان ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم مقصد گردشگری کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه نوروزی و سد حوضیان الیگودرز گفت:  لرستان به عنوان یک استان دارای جاذبه‌های تاریخی وفرهنگی فراوان ظرفیت تبدیل شدن به قطب مقصد گردشگری را دارد.

ظرفیت‌ لرستان برای تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری

خانم احمدی یکی از مهمترین وظایف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور حفاظت و نگهداری از میراث گرانبهای پیشینیان به عنوان یک امانت برای نسل عنوان کرد و افزود:

با هدف رسیدن به این هدف در صدد تبدیل نمایندگی‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراکز شهرستان‌ها به اداره هستیم که ضرورت دارد به علت کمبود منابع ونیروی انسانی استانداران از ظرفیت موجود استان به ما کمک کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: با شناسایی ۷ منطقه  مهم گردشگری در کشور و تبدیل این مناطق به مقصد گردشگری  ظرفیت‌های بالقوه برخی استان‌ها همانند لرستان برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری  بالفعل و شکوفا خواهد شد.

خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به خاطر نقش میراث فرهنگی و گردشگری در توسعه هر منطقه‌ای از دولت انتظار داریم هرچه سریع‌تر طرح جامعه گردشگری شهرستان الیگودرز با هدف استفاده مطلوب از  ظرفیت‌های حوزه گردشگری این شهرستان را آماده کند.

پایان پیام

کد خبر : 37962 ساعت خبر : 0:56 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37962
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات