طنز/اعمال قانون بازیکن فوتبال معروف

طنز/اعمال قانون بازیکن فوتبال معروف

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگاهی که بیش از حد مجاز هوا را آلوده کنند، ۳ تا ۵ برابر جریمه می‌شوند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: اولین جایی که جریمه می‌کنیم همین کتاب‌خانه‌ها و مراکز فرهنگی هستند که درون‌شان پرنده پر نمی‌زند؛ اما بخاری آن‌ها صبح تا شب روشن است و هوا را آلوده می‌کند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر کارخانه‌جات تولید سیمان و روغن هوا را آلوده می‌کنند حداقل یک چیزی این وسط به ما می‌رسد. منظورم همان سیمان و روغن است که تولید می‌شود و در بازار داخلی عرضه می‌گردد ولی کتاب‌خانه‌ها روغن و سیمان که به ما نمی‌دهند. وی در پایان گفت: اگر می‌خواهید فرهنگ کشوری را نابود کنید، نیاز نیست کارخانه‌جات سیمان و روغن آن را جریمه کنید. کافی است کاری کنید مردم از آن‌ها استفاده نکنند. ژاوی هرناندز.

طنز/اعمال قانون بازیکن فوتبال معروف

به نقل از یک منبع آگاه، فردی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده که نماد انتخاباتی خود را «کمربند» عنوان کرده است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این فرد که تحصیلات تکمیلی خود را تا مقطع دوم دبستان بیشتر ادامه نداده است، علت انتخاب کمربند به عنوان نماد انتخاباتی خود را این‌گونه توضیح داد: کمربند هم آبروی آدم را حفظ می‌کند و هم وسیله‌ی مناسبی برای برخورد با منتقدان است. این منبع آگاه در ادامه خاطرنشان کرد: نام‌برده به دلیل یکی بودن شعار ‌و عملش، طی همین چند ساعت طرفداران بیشماری هم پیدا کرده و پیج اینستاگرامش ۵ میلیونی شده است. وی در پایان نام‌برده را فالو کرد و گفت: من حتما ًبه او رای می‌دهم.

به نقل از یک منبع آگاه، یک بازیکن فوتبال در حالی که با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کرد و با حرکات نمایشی باعث خطرآفرینی برای راننده‌های دیگر شده بود، در حاشیه‌ی بزرگراه متوقف شد. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این بازیکن یکی از معروف‌ترین بازیکنان تیم محبوب پایتخت بود که پس از آن که توسط مأموران ما متوقف شد از اقدام خود ابراز پشیمانی کرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: از نظر ما قانون برای همه یکسان است و به همین علت این بازیکن معروف را به شدت ماچ کردیم و کلی سلفی با او انداختیم. وی در پایان گفت: خدایی عکس‌هایمان کلی لایک گرفت.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 39815 ساعت خبر : 0:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39815
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات