طنز/بخور بخور در فیفا

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، در سال جدید، دیگر مشکل بی‌کاری، مشکل جوانان نخواهد بود. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: ما قصد داریم کاری کنیم که پیرمردها هم مشکل بی‌کاری داشته باشند تا جوانان در این زمینه احساس تنهایی نکنند. وی خاطرنشان کرد: اگر دست به دست هم بدهیم در سال‌های آینده می‌توانیم اموات را هم دچار مشکل بی‌کاری کنیم تا عدالت همگانی برقرار شود. وی در پایان گفت: به جان تک پسرم نیلوفر.

به نقل از یک منبع آگاه، رستوران‌های بین راهی توجه چندانی به بهداشت ندارند و از مواد غذایی ناسالم استفاده می‌کنند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: یک رستوران بین راهی به جای گوشت گوسفند از خود گوسفند در طبخ دیزی استفاده می‌کند. چراکه اگر طرف انسان بود می‌دانست گوشت را باید در یخچال بهداشتی و به دور از آلودگی نگه‌داری کرد. وی خاطرنشان کرد: مشاهده شده در برخی از رستوران‌های بین راهی برای سرویس بهداشتی از مسافران پول طلب می‌شود. وی در پایان گفت: خدایی این دیگر جنایت است.

به نقل از یک منبع آگاه، در سال جدید یک نرم‌افزار پیام‌رسان ملی وارد بازار می‌شود و قطعاً جای تلگرام را می‌گیرد. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: این نرم‌افزار دارای امکانات بی‌شماری است که از جمله‌ی آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: این نرم‌افزار آیکون دارد، اسم دارد، داخلش چندتا کلمه دارد و از همه مهم‌تر با یک کلیک روی آیکونش باز می‌شود. وی خاطرنشان کرد: البته مشکلش این است که به این راحتی‌ها بسته نمی‌شود و باید چندبار گوشی را خاموش و روشن کرد. وی در پایان گفت: در طراحی و ساخت این نرم‌افزار از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. خدا شاهده.

به نقل از یک منبع آگاه: فیفا قصد دارد ۶ امتیاز از تیم پرسپولیس کم کند اما ما اجازه نمی‌دهیم. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: ما با کمک عواملی که در فیفا داشتیم اقداماتی انجام دادیم تا مانع از کسر این ۶ امتیاز شویم. به عنوان مثال ربع کیلو روغن کرمانشاهی، دو بسته گز اصفهان، نیم‌کیلو شیره انگور ملایر، بیست و یکی پسته‌ی درباز دامغان و پنج عدد سکه‌ی نیم‌بهار آزادی برای سران فیفا ارسال کردیم. این منبع آگاه که شغل مهمی در فدراسیون فوتبال داشت در پایان گفت: خدایی اگر با این هدایا باز هم ۶ امتیاز را کم کنند مشخص می‌شود در فیفا خیلی بخور بخور است.

پایان پیام

کد خبر : 38676 ساعت خبر : 0:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38676
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات